افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
0

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی صادر کرد

  • کد خبر : 412486
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیامی صادر کرد

آفتاب نیوز: سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد. متن پیام سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیمبرادر بزرگوار پاسدار سرتیپ غلامرضا جلالی ریاست محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور.سلام «هفته پدافند غیرعامل» را به جنابعالی و […]

آفتاب نیوز:

سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد.

متن پیام سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر بزرگوار پاسدار سرتیپ غلامرضا جلالی
ریاست محترم سازمان پدافند غیر عامل کشور.
سلام

«هفته پدافند غیرعامل» را به جنابعالی و مسئولین محترم، مدیران و کارکنان آن سازمان و مجموعه های مرتبط و مکمل در دستگاه های اجرایی کشور صمیمانه ترین تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ایجاد و تقویت آمادگی های دفاعی همه جانبه برای جمهوری اسلامی ایران که دارای موقعیت های ممتاز جغرافیایی و سیاسی و همچنین گستره وسیعی از فرصت ها و تهدیدهای سنتی و نوظهور است، به ویژه در شرایط بحرانی و سرنوشت ساز منطقه از اهمیت راهبردی برخوردار است. و جهان امروز.

«پدافند غیرعامل» یکی از محوری ترین میدان های آمادگی و یکی از مولفه های «قدرت ملی» است.

این حوزه مجموعه ای از اقدامات مدنی است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، ارتقای ثبات ملی و تسهیل مدیریت بحران در مواجهه با تهدیدات می شود. آینده نگری و هوشمندی وضعیت آرامش بخشی را در میهن اسلامی ایجاد کرده است.

وظایف سازمان پدافند غیر عامل که با ایجاد اراده و عقلانیت ملی، مؤلفه های پدافندی به موقع و مؤثر حوزه غیرعملیاتی را در برابر ظهور شرایط و پدیده های غیرعادی و بحران زا در کشور در چارچوب ایجاد کرده است. سیاست ها و راهبردهای عاقلانه و آینده نگر برای تثبیت و تحکیم صلح ملی. نتیجه گیری می کنیم و با تاکید بر لزوم هوشمندی و رصد مستمر مراکز تهدید برای جلوگیری از غافلگیری استراتژیک، اهمیت آموزش اعضای جامعه و نمایندگی سنگین را یادآور می شوم. و وظایف خطرناکی که پیش روی دولت و ملت است.

از جنابعالی و یکایک مجاهدان این دژ استدعا دارم در سایه عنایات حضرت بقیه الله (عج) موفق و موید باشید و به تدابیر و دستورات و دستورات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده محترم کل قوا حضرت امام عمل کنید. خامنه ای (مدظله العالی) خداوند متعال.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=412486

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.