افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
0

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: انتقال پادگان به خارج از شهر و رفع نزاع احتمالی در دستور کار است.

  • کد خبر : 410780
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: انتقال پادگان به خارج از شهر و رفع نزاع احتمالی در دستور کار است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر با درگیری پایگاه های هوایی و سازمان فرودگاه های کشور درگیر هستیم و امکان خروج پادگان ها از برخی شهرها و رفع درگیری های احتمالی نیز در این زمینه مطرح است. دستور کار به گزارش قوه قضائیه حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: در حال حاضر با درگیری پایگاه های هوایی و سازمان فرودگاه های کشور درگیر هستیم و امکان خروج پادگان ها از برخی شهرها و رفع درگیری های احتمالی نیز در این زمینه مطرح است. دستور کار

به گزارش قوه قضائیه حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان با اشاره به رای داوری رئیس قوه قضائیه برای رفع مشکلات مردم در راستای احقاق حقوق عامه گفت: جدای از سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه. قوه قضائیه استان های مختلف کشور، در صورت وجود اختلاف بین نیروهای مسلح با سایر افراد، سازمان ها و نهادها، عموماً مأموریت هایی برای رسیدگی به این پرونده ها و قضاوت عاقلانه آنها محول می شود.

وی با اشاره به اقداماتی که در برخی استان های کشور انجام شده است، گفت: در مشهد نیز اقدامات انجام شده منجر به بازگشایی خیابان لشگر شد. در زنجان اقدامات لازم برای رفع ایرادات کمربندی که در محدوده شهر زنجان قرار داشت انجام شد. همچنین صدور سند مالکیت و واگذاری زمین از نیروهای مسلح در استان کردستان و شهر سنندج، تشکیل جلساتی برای حل اختلاف اراضی ارتش و شهرداری بوشهر و حصارکشی از دیگر اقدامات بود. خیابانی به طول 1800 متر برداشته شد و این خیابان به خیابان سلامت تبدیل شد.

پورخاقان یادآور شد: همچنین تکمیل بلوار جنب پادگان ارتش در بیرجند که پس از توافق شهرداری و ارتش و آزادسازی بخشی از زمین پادگان انجام شد و به امید خدا هفته آینده افتتاح خواهد شد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: از دیگر اقدامات در این زمینه می توان به مشکلی که ساکنان شهر اردبیل در پارس آباد با مسکن مهر داشتند اشاره کرد که برای آن باید به پلیس مرزی مراجعه کردند. . پیشنهادات خود را به فرجا ارائه کردیم و خوشبختانه پرونده ها از آنجا جدا و به کلانتری شهرستان منتقل شد. به لطف این اقدام، ارجاع افراد که قبلا بسیار سخت بود، به راحتی امکان پذیر شد.

وی در عین حال گفت: در تمام سفرهای استانی باید برای اجرای دستورات و توصیه های رئیس قوه قضائیه و انجام وظایف محوله برای رفع مشکلات مردم در رابطه با نیروهای مسلح اقداماتی انجام دهیم. همه این اقدامات به منظور احیای حقوق عمومی انجام می شود.

پورخاقان همچنین با اشاره به پرونده های در دست رسیدگی در سازمان قضایی نیروهای مسلح، تصریح کرد: در حال حاضر با درگیری پایگاه های هوایی و سازمان فرودگاه های کشور و همچنین بحث انتقال پادگان ها به خارج از برخی ها برخورد می کنیم. شهرستانها و حل و فصل اختلافات احتمالی در این امر در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح تصریح کرد: پادگان هایی در تهران، اهواز و اصفهان وجود دارد که برای تسهیل در کار مردم و استفاده بهینه از این اراضی، مراحل انتقال نهایی آنها در خارج از مرکز شهر در حال انجام است.

وی در پایان گفت: تشریفات قضایی پرونده های ارجاعی با دقت و سرعت ادامه دارد و الحمدلله تاکنون بیش از 80 درصد پرونده های واریزی به پایان رسیده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=410780

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.