افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 7 October , 2024
1

رئیس سازمان فضایی استخدام شد

  • کد خبر : 388533
رئیس سازمان فضایی استخدام شد

آفتاب نیوز: سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز طی حکمی «حسن سالاریه» را در سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران» ابقا کرد. در حکم سیدستار هاشمی خطاب به سالاریه آمده است: نظر به شایستگی، تعهد، تجربه و توان جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس […]

آفتاب نیوز:

سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز طی حکمی «حسن سالاریه» را در سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران» ابقا کرد.

در حکم سیدستار هاشمی خطاب به سالاریه آمده است: نظر به شایستگی، تعهد، تجربه و توان جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران» منصوب می شوید. .

وزیر ارتباطات در این حکم انتصاب اعلام کرد: با اتکال به خداوند متعال، با رعایت اخلاق و تقوای الهی و در چارچوب قوانین و مقررات، تحقق اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی از مقام معظم رهبری (مدظله) انتظار می رود. عالی» و قانون برنامه هفتم توسعه و با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم ضمن تعامل با مسئولان و سایر نهادها و سازمان ها در اجرای سیاست های دولت و حفظ دستاوردهای دولت خدمت به ملت شریف ایران در راستای ارتقای صنعت فضایی کشور با استفاده از توان تمامی متخصصان، نخبگان و صاحب نظران و همچنین با استفاده از تمامی توانمندی ها و توانمندی های موجود در کشور از جمله بخش خصوصی دانش بنیان. بخش

حسن سالاریه فارغ التحصیل دکتری تخصصی مهندسی مکانیک و عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی شریف با رتبه استادی است. وی پیش از این مسئولیت هایی مانند رئیس سازمان فضایی ایران و مدیر فضای ایران را بر عهده داشت. پژوهشکده.

لازم به ذکر است از خرداد 1401 با حکم زارع پور در دولت سیزدهم، سالاریه به ریاست سازمان فضایی منصوب شد و تا امروز در این سمت باقی مانده است. در سوابق علمی و مدیریتی خود یک دانشگاه دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=388533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.