افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

رئیس دارایی دیجیتال بلک راک: بیت کوین ریسکی نیست

  • کد خبر : 375278
رئیس دارایی دیجیتال بلک راک: بیت کوین ریسکی نیست

رابی میچنیک به اشتباه برخی از تحلیلگران اشاره کرد که بیت کوین را یک دارایی ریسک پذیر می دانند، در حالی که بیت کوین بیشتر دارایی ریسک گریز است. او بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر ریسک های مالی و ژئوپلیتیکی معرفی کرد. به گزارش اسمارتک نیوز، ما به پیش بینی پلن B […]

رابی میچنیک به اشتباه برخی از تحلیلگران اشاره کرد که بیت کوین را یک دارایی ریسک پذیر می دانند، در حالی که بیت کوین بیشتر دارایی ریسک گریز است. او بیت کوین را به عنوان پوششی در برابر ریسک های مالی و ژئوپلیتیکی معرفی کرد.

به گزارش اسمارتک نیوز، ما به پیش بینی پلن B ادامه خواهیم داد که در یک سناریوی رویایی بیان کرد که قیمت بیت کوین تا سال 2025 می تواند به یک میلیون دلار برسد. این تحلیل وی با واکنش های مختلفی همراه بوده است.

بیت کوین: دارایی ریسک پذیر یا ریسک گریز؟

به گفته رابی میخنیک، رئیس دارایی های دیجیتال بلک راک، بیت کوین به اشتباه طبقه بندی شده است. دارایی های پرخطر در نظر می گیرند

در 24 سپتامبر، میچنیک در مصاحبه ای با بلومبرگ گفت:

آنچه در صنعت کریپتو اتفاق افتاده است به خودی خود یک گل است.

برخی از نشریات تحقیقاتی و تحلیلی روزانه در صنعت کریپتو از این واقعیت به این نتیجه رسیده اند که بیت کوین یک دارایی پرخطر است که بیت کوین دارایی پرریسکی است و باید مانند یک سهام معامله شود.

وی ادامه داد:

وقتی به اصول بنیادی بیت کوین نگاه می کنید، متوجه می شوید که محرک های بلندمدت قیمت بیت کوین با سهام و سایر دارایی های مخاطره آمیز متفاوت است و در برخی موارد حتی ممکن است برعکس باشد.

لازم به ذکر است که بلک راک یکی از 10 دارنده بیت کوین است.

در کاغذ سفید (کاغذ سفید) بیت کوینی که بلک راک اخیراً منتشر کرد، بیت کوین به عنوان یک دارایی یک تنوع دهنده منحصر به فرد خواندن و به پتانسیل بیت کوین به عنوان یک محافظ در برابر ریسک های مالی و ژئوپلیتیکی اشاره کرد.

میچنیک گفت:

وقتی به بیت کوین فکر می کنیم، ابتدا به یک جایگزین پول جهانی در حال ظهور فکر می کنیم. بیت کوین یک دارایی نادر، جهانی و غیرمتمرکز است که توسط هیچ کشور خاصی تهدید نمی شود و خطرات طرف مقابل سنتی ندارد.

وقتی مردم در مورد بیت کوین به عنوان یک دارایی پرخطر صحبت می کنند، سرمایه گذاران را سردرگم می کند. زیرا بر اساس ویژگی هایی که توضیح دادم، آن را یک دارایی ریسک گریز در نظر می گیرید.

دارایی های پرخطر (Risk-On Assets) معمولاً به دارایی هایی گفته می شود که در شرایط اقتصادی مساعد بیشترین بازدهی را دارند. از جمله مواردی مانند سهام فناوری و سهام شرکت های در حال رشد.

از سوی دیگر دارایی های ریسک گریز (دارایی‌های مخاطره‌آمیز)، دسته‌ای از دارایی‌ها هستند که در دوره‌های افزایش عدم اطمینان بازار یا بازارهای راکد مانند طلا، نقره، اوراق قرضه دولتی و دلار آمریکا به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهند.

بیت کوین در طول بحران های ژئوپلیتیکی از S&P 500 بهتر عمل کرد - منبع: BlackRock
عملکرد بیت کوین از S&P 500 در طول بحران های ژئوپلیتیکی – منبع: BlackRock

میخنیک افزود:

واقعیت این است که معمولاً دو یا سه بار در سال اتفاقی می افتد که می تواند ارزش بنیادی بیت کوین را تحت تأثیر قرار دهد.

در حال حاضر، شرکت Blackrock ETF Spot Bitcoin نامگذاری شده است خواهد رفت به مشتریان خود پلتفرمی را ارائه می دهد که به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا از طریق مکانیزمی مستقیماً در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

توجه داشته باشید که دارایی های ریسک پذیر و دارایی های پرریسک دو مفهوم متفاوت هستند.

سناریوی خوش بینانه پلن B: 1 میلیون دلار بیت کوین

در همین حال، PlanB، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال و خالق مدل بحث برانگیز بیت کوین S2F، سناریویی رویایی برای بیت کوین در نظر گرفته است.

طبق این سناریو، بیت کوین تا پایان سال 2025 به سقف تاریخی جدید بالای 1 میلیون دلار خواهد رسید.

در 24 سپتامبر، پلان B در شبکه اجتماعی X پستی منتشر کرد که در آن سناریویی را ارائه کرد که در آن در صورت پیروزی ترامپ در انتخابات نوامبر و جنگ با ارزهای دیجیتال در پایان، قیمت بیت کوین به 100000 دلار خواهد رسید.

بر اساس تئوری Plan B، تا ژانویه 2025، شرکت های رمزنگاری به ایالات متحده باز خواهند گشت که باعث می شود قیمت بیت کوین به 200000 دلار برسد.

در ماه آوریل، ترامپ شروع به ساخت یک ذخیره استراتژیک بیت کوین خواهد کرد که باعث می شود ارزش این ارز دیجیتال به 400000 دلار برسد. پس از آن، FOMO در میان کاربران ارزهای دیجیتال افزایش می یابد و قیمت بیت کوین را به 1,000,000 دلار می رساند.

نظر اکثر کاربران در رابطه با این تئوری پلان ب این بود که کمی امکان پذیر است خیلی خوشبینانه باشد

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-25 16:30:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=375278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.