افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

رئیس جمهور شهادت سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت

  • کد خبر : 407478
رئیس جمهور شهادت سید هاشم صفی الدین را تسلیت گفت

رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد شهید سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را در حضور مقام معظم رهبری، ملت های سرافراز لبنان و فلسطین و همرزمانش تسلیت گفت. جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و همه آزادگان جهان. | ۱۴۰۳/۰۸/۰۲ ۲۱:۱۰:۵۷ رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد شهید سید […]

رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد شهید سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را در حضور مقام معظم رهبری، ملت های سرافراز لبنان و فلسطین و همرزمانش تسلیت گفت. جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و همه آزادگان جهان.





|

۱۴۰۳/۰۸/۰۲ ۲۱:۱۰:۵۷

رئیس جمهور در پیامی شهادت عالم مجاهد شهید سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را در حضور مقام معظم رهبری، ملت های سرافراز لبنان و فلسطین و همرزمانش تسلیت گفت. جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و همه آزادگان جهان.

به گزارش ایرنا، مسعود مزیکیان در پیامی به مناسبت شهادت سیدهاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی جنبش حزب الله اظهار داشت: این مرد بزرگ عرصه جهاد و شهادت با الهام از مکتب. عاشورا، شجاعانه تمام زندگی خود را وقف دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تقویت جبهه مقاومت کرد و آثار درخشانی از مجاهدت و مقاومت در راه اسلام و مبارزه با ظلم از خود به جای گذاشت که برای همیشه درخشان و الهام بخش خواهد بود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و كسانى كه در راه خدا هجرت كردند و سپس كشته شدند يا مردند تا خداوند آنان را روزى دهد.

شهادت عالم وارسته و مجاهد خستگی ناپذیر آقای سیدهاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، هر چند ضایعه بزرگی برای محور مقاومت، مردم لبنان و همه آزادگان جهان است، اما قطعاً ضایعه بزرگی است. فصل جدیدی از مقاومت و مجاهدت در برابر اشغالگری صهیونیستی را رقم بزند.

این بزرگ مرد جهاد و شهادت با الهام از مکتب عاشورا، شجاعانه تمام عمر خود را وقف دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان و تقویت جبهه مقاومت کرد و آثار درخشانی از مجاهدت و مقاومت در راه اسلام و مبارزه از خود بر جای گذاشت. در برابر ظلم او همیشه روشن و الهام بخش خواهد بود.

در پی شهادت دبیرکل فقید حزب الله لبنان، شهید سید حسن نصرالله، دشمن صهیونیستی با ترور ناجوانمردانه این مجاهد بزرگ اقدام به ایجاد گسست جدی در رهبری و هدایت این جنبش کرد، اما الحمدلله خانواده درخت مقاومت از حیات و رویش باز نمی ایستد و خون شهدا همچنان بخشی از این حرکت است. امروز می‌بینیم که حزب‌الله قوی‌تر و مقاوم‌تر از گذشته است و با قدرت بیشتری اهداف خود را دنبال می‌کند و ضربات سنگینی بر پیکر اشغالگران وارد می‌کند.

شهادت این مجاهد فرهیخته را در پیشگاه مقام معظم رهبری، ملتهای سرافراز لبنان و فلسطین، همرزمانش در جبهه مقاومت، خانواده محترم ایشان و تمامی آزادگان جهان عزادار می نمایم. بدون شک تا زمانی که ظلم و اشغالگری بر ملت های مظلوم فلسطین و لبنان ادامه دارد، مقاومت و جهاد در برابر متجاوزان صهیونیست و حامیان آنها روز به روز قوی تر خواهد شد.

مسعود بزیکیان

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.