افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

رئیس جمهور روزهای پنجشنبه و جمعه به قم سفر می کند

  • کد خبر : 255197
رئیس جمهور روزهای پنجشنبه و جمعه به قم سفر می کند

در راستای سفر پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور به قم، جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار شد. و آموزش، معاونت عملیات فرجا و معاونان سایر نهادهای مرتبط، توافقات و تعهدات نهادها برای اجرای […]



در راستای سفر پنجشنبه و جمعه رئیس جمهور به قم، جلسه ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور و با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش برگزار شد. و آموزش، معاونت عملیات فرجا و معاونان سایر نهادهای مرتبط، توافقات و تعهدات نهادها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.






بررسی و جمع بندی برنامه های پیشنهادی برای دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور انجام شد.

در این جلسه که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش و فرهنگی، معاونت بهره برداری فرجه و معاونین سایر دستگاه های مرتبط برگزار شد، موافقت نامه ها و تعهدات دستگاه ها برای اجرای طرح های اولویت دار استان قم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تخصیص اعتبار احداث، تکمیل و بهسازی راه ها و محورهای ارتباطی و رفع نقاط حادثه خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح های آموزشی ملی و استانی در قم، بیابان زدایی و توسعه روش های نوین آبیاری، تکمیل طرح مرکزی پروژه های کتابخانه ای و فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجموعه ها، توانبخشی و درمان شهدا و خانواده های شهدا و تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام از جمله توافقات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم قرار است پنجشنبه و جمعه هفته جاری 30 و 31 اردیبهشت ماه انجام شود.

آیرین