افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

رئیس جمهور رئیس سازمان سنجش کشور را منصوب کرد

  • کد خبر : 258120
رئیس جمهور رئیس سازمان سنجش کشور را منصوب کرد

آفتاب نیوز: سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی حکمی عبدالرسول پورعباس را به عنوان رئیس سازمان سنجش آموزش کشور منصوب کرد. در متن حکم رئیس جمهور خطاب به پورعباس آمده است: در اجرای ماده واحده تشکیل سازمان سنجش نظام آموزشی کشور مصوب 9 خرداد 1402 شورای عالی انقلاب. فرهنگی و در پاسخ به میزان تعهد، تجربه […]

آفتاب نیوز:

سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور طی حکمی عبدالرسول پورعباس را به عنوان رئیس سازمان سنجش آموزش کشور منصوب کرد.

در متن حکم رئیس جمهور خطاب به پورعباس آمده است: در اجرای ماده واحده تشکیل سازمان سنجش نظام آموزشی کشور مصوب 9 خرداد 1402 شورای عالی انقلاب. فرهنگی و در پاسخ به میزان تعهد، تجربه و سوابق اجرایی معظم له، به موجب این حکم به سمت رئیس سازمان سنجش و ارزشیابی کشوری نظام آموزشی کشور منصوب می شود.

در ادامه این حکم، انتظار می رود در راستای تحقق مفاد بند (13) سیاست های کلی ایجاد تحول در نظام آموزشی و بند (3-2) سیاست های کلی علم و فناوری. در رابطه با ایجاد و تعالی نظام جامع نظارت، نظارت و ارزشیابی که اعتبار و تضمین کننده کیفیت نظام آموزشی کشور باشد. استقرار و تعالی نظام جامع ارزشیابی آموزش و پرورش کشور با اصلاح روش های ارزشیابی و استفاده از روش های علمی نوین و به روز جهت برگزاری آزمون و کسب اختیارات تخصصی در حوزه های مأموریتی در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی در چارچوب قوانین مصوب. و مقررات و با استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی به ویژه کارشناسان، اساتید و جوانان متخصص و انقلابی، حداکثر تلاش و جهاد می کنند.

در پایان این حکم آمده است که امید است در سایه توجهات پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (متی) در اصول. . انصاف و طهارت و فساد ستیزی، روحیه انقلابی و جهادی را حفظ کنید و در کنار رهبر باشید و گام دوم انقلاب اسلامی و مفاد توافق سران حکومت مردمی را موفق و پیروز باشید. مفتخریم که شعار دولت مردمی را به واقعیت تبدیل می کنیم: ایران قدرتمند.

محمدعلی ذوالفیگل وزیر علوم نیز با انتشار پستی در سایت خود نوشت: استقلال سازمان سنجش در کنار توسعه وظایف و مأموریت ها؛ تبریک به آقای پورعباس و آرزوی موفقیت برای ایشان.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258120

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.