افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

رئیس جمهور از قهرمانان و مدال آوران مسابقات المپیک کشور تجلیل کرد

  • کد خبر : 323199
رئیس جمهور از قهرمانان و مدال آوران مسابقات المپیک کشور تجلیل کرد

رئیس جمهور با تبریک درخشش ورزشکاران کشورمان در بازی های المپیک و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران این مسابقات به ویژه قهرمانان زن کشور، بر حمایت و حمایت ویژه از افتخارآفرینان ورزشی کشور تاکید کرد. به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، مسعود البادیشیان بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک به ورزشکاران کشورمان […]

رئیس جمهور با تبریک درخشش ورزشکاران کشورمان در بازی های المپیک و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران این مسابقات به ویژه قهرمانان زن کشور، بر حمایت و حمایت ویژه از افتخارآفرینان ورزشی کشور تاکید کرد.

به گزارش گروه سیاسی اسمارتک نیوز، مسعود البادیشیان بعدازظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت با تبریک به ورزشکاران کشورمان در رقابت های المپیک و تجلیل از قهرمانان و مدال آوران این مسابقات به ویژه قهرمانان کشور تجلیل کرد. جامعه ورزش و نظام ورزش قهرمانی کشور باید بیش از هر زمان دیگری قدر این قهرمانان و افتخارآفرینان را به عنوان سرمایه های ملی بدانند و حمایت مستمر آنها را در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس جمهور همچنین بر توجه ویژه دولت به آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: در دولت چهاردهم توجه به آموزش و پرورش و ارتقای منزلت و منزلت معلمان عزیز جزو اولویت ها خواهد بود.

در این جلسه دکتر عارف معاون اول رئیس جمهور ضمن قدردانی از خدمات و زحمات سرکار خانم انسیه خزعلی اظهار امیدواری کرد که سرکار خانم زهرا بهروزآذر معاون جدید امور زنان و خانواده بتواند وضعیت را پیگیری کند. از زنان مشکلات و دعاوی با تکیه بر سوابق ارزشمند شما.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از زحمات و دستاوردهای دهقانی فیروزآبادی و قاضی زاده هاشمی تقدیر کرد و برای حسین افشین و سعید اوحدی معاونان جدید علمی و فناوری و سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران آرزوی موفقیت کرد. در مسئولیت های جدیدش

در این دیدار دکتر علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه در گزارشی مبسوط از اقدامات نهادهای سیاست خارجی برای تبیین حقایق جنایات رژیم صهیونیستی و همچنین اقدام تروریستی این رژیم در شهادت اسماعیل پرداخت. هنیه از جمله حضور در نشست فوق العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد، نشست فوق العاده سازمان همکاری اسلامی با حضور وزیران امور خارجه و نمایندگان عالی رتبه کشورهای عضو در جده و دیدارهای متعدد با وزرای کشورهای مختلف قاره های آسیا ، اروپا و آفریقا.

در ادامه جلسه هیات حاکمه، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اقدامات انجام شده برای احیای دریاچه ارومیه از افزایش حجم و تراز بسیار خوب این دریاچه با وجود پدیده گنبد حرارتی خبر داد. در کشور

وزیر ارشاد و فرهنگ اسلامی در گزارشی به تحلیل عملکرد وزارت ارشاد در سه سال گذشته در حوزه کتاب، فیلم، موسیقی و حج پرداخت و خبر داد: اعزام حجاج عمره پس از 9 سال وقفه باعث خواهد شد. از پایان مرداد ماه سال جاری آغاز می شود.

وزیر آموزش و پرورش در گزارش خود همچنین از جمله موفقیت‌های این وزارتخانه در سه سال اخیر، عبور از چالش‌هایی مانند اپیدمی کرونا و تعطیلی مدارس، مطالبات انباشته معلمان و بازنشستگی گسترده فرهنگیان را برشمرد و اظهار داشت: «تصویب نقشه راه اجرای سند تحول آموزشی، تکمیل صلاحیت معلم، جذب و استخدام معلمان و اجرای امتحانات نهایی دانش آموزی از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش در این دوره بوده است.

در گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، علاوه بر اقدامات انجام شده برای توسعه اینترنت و تقویت پیام رسانی داخلی در سراسر کشور، پروژه هایی از جمله توسعه فیبر نوری انجام شده است که بیش از 40 درصد شهرها را تحت پوشش قرار می دهد. مثل بزرگترین ها پروژه اجرا شده در تاریخ ارتباطات کشور، رکورد پرتاب ماهواره و همچنین پیشرفت های شبکه ملی اطلاعات 60 درصد از اقدامات و دستاوردهای مهم این وزارتخانه در سه سال اخیر به شمار می رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=323199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.