افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

رئیسی پیام تسلیت صادر کرد

  • کد خبر : 187490
رئیسی پیام تسلیت صادر کرد

آفتاب نیوز: در پی درگذشت آیت الله ارومیان از یاران سابق امام انقلاب، سید ابراهیم رئیسی در پیامی اظهار داشت: این عالم وارسته و انقلابی که از پیشکسوتان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود. در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی ایفای نقش کرد و با حضوری تأثیرگذار در مناصب مختلف خدماتی از […]

آفتاب نیوز:

در پی درگذشت آیت الله ارومیان از یاران سابق امام انقلاب، سید ابراهیم رئیسی در پیامی اظهار داشت: این عالم وارسته و انقلابی که از پیشکسوتان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود. در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی ایفای نقش کرد و با حضوری تأثیرگذار در مناصب مختلف خدماتی از جمله شورای خبرگان رهبری، شورای اسلامی و سنگر معنوی امامت جمعه، تمام عمر شریف خود را وقف کرد. اعتلای تربیت دینی، خدمت به دین، انقلاب، کشور، مردم و پاسداری از آرمان های نظام اسلامی که یقیناً در خاطره مردم قدرشناس ایران اسلامی خواهد ماند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

نام خدای مهربان

درگذشت ابوالشهدا و یار قدیمی امام و انقلاب آیت الله ارومیان (رحمت الله علیه) موجب تأثر و تأثر شد.

این عالم وارسته و انقلابی که از پیشگامان و مبارزان نهضت امام خمینی (ره) بود در تمامی مراحل حساس و خطیر نظام اسلامی ایفای نقش کرد و با حضوری تأثیرگذار در مناصب مختلف خدمتی از جمله در مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی و قوت معنوی. امامت جمعه و ایثار سه فرزند دلیر خود در دوران دفاع مقدس، تمام عمر شریف خود را وقف اعتلای معارف دینی، خدمت به دین، انقلاب، کشور، مردم و پاسداری از آرمان ها کرد. نظام اسلامی و خدمت درخشانی از خود بر جای گذاشت که یقینا در یاد و خاطره ملت قدرشناس ایران اسلامی به ویژه ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند. استان آذربایجان شرقی باقی خواهد ماند.

این ضایعه را به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی، علمای اعلام، حوزه های علمیه، طلاب و علاقه مندان به ویژه بیت مطهر آن عالم وارسته تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند بزرگ، علو درجات و با ائمه اطهار (ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.