افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

رئیسی: موضوع ساخت و ساز دماوند باید حل شود – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 181730
رئیسی: موضوع ساخت و ساز دماوند باید حل شود – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: رئیس جمهور در سفر به فیروزکوه از چند کارگاه مهم عمرانی بازدید و با مردم دیدار خواهد کرد. جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند به منظور تصمیم گیری در خصوص پروژه های عمرانی و جمع بندی مصوبات سفر به ریاست حجت الاسلام ابراهیم رئیسی برگزار می شود. […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: رئیس جمهور در سفر به فیروزکوه از چند کارگاه مهم عمرانی بازدید و با مردم دیدار خواهد کرد.

جلسه شورای اداری شهرستان های فیروزکوه و دماوند به منظور تصمیم گیری در خصوص پروژه های عمرانی و جمع بندی مصوبات سفر به ریاست حجت الاسلام ابراهیم رئیسی برگزار می شود.

در مرحله اول 1.2 میلیارد توکن اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام فیروزکوه و دماوند اختصاص یافته است که با حضور و دستور رئیس جمهور این اعتبار افزایش می یابد.

رئیس جمهور پس از پایان برنامه های خود در شهرستان فیروزکوه برای شرکت در دیگر برنامه های خود از جمله دیدار با اقشار مختلف مردم و شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های دماوند و فیروزکو به شهرستان دماوند سفر می کند.

پیش بینی می شود موضوعات مختلفی به ویژه موضوعات مرتبط با حوزه راه، مسائل مربوط به حریم مسیل های رودخانه ها، ایجاد سیل بندها و ساماندهی کانال ها، اجرای پروژه های تصفیه خانه و فاضلاب شهری، ارتقای سلامت و درمان، تقویت زیرساخت های پایدار آب آشامیدنی، مسئولان در سفر رئیس جمهور به فیروزکوه و دماوند مسائل رفاهی اعم از فضای آموزشی، ورزشی، تفریحی و … را پیگیری کنند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور به شهرهای دیگر استان از جمله شهر ری، ملارد، پردیس، اسلامشهر، قرچک، پاکدشت، بهارستان، رباط کریم، شهریار، پرند، رودان و ورامین سفر کرده بود.


خبر سفر رئیس جمهور به فیروزکوه را در ادامه بخوانید.


۱۲: ۲۱ وزیر بهداشت: مرکز انتقال خون در فیروزکوه برای درمان مصدومان ایجاد می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پایگاه انتقال خون برای رسیدگی به حادثه دیدگان جاده ای در فیروزکوه ایجاد می شود.

بهرام عین اللهی پیش از ظهر پنجشنبه در بازدید از مرکز آموزشی درمانی امام خمینی (ره) فیروزکوه با اشاره به افتتاح این بیمارستان در سال 85 اظهار داشت: در طبقه بندی مراکز درمانی چندین مرکز خدمات درمانی اولیه و طبقه بندی را انجام می دهند. توزیع امکانات بر اساس شاخص هایی مانند جمعیت است.

در اینجا متن کامل را بخوانید.


۱۱: ۴۱ مشکل ساخت و ساز ساختمان ها باید در شهرستان دماوند حل شود.

بحث ساخت و ساز دماوند باید حل شود

آیت الله ابراهیم رئیسی صبح پنج شنبه در ادامه سفر خود به شهرستان های شرق استان تهران پس از سفری کوتاه به فیروزکوه ضمن حضور در دماوند در دیدار با اشراف این دو شهرستان که در سالن ورزشی پیام برگزار شد. دانشگاه نور دماوند گفت: مشکل سازندگی و سازندگی شهرستان دماوند باید برطرف شود.

در اینجا متن کامل را بخوانید.


۱۱: ۳۷ و در سلامت: رکورد مشارکت مردمی در نظرسنجی های سلامت شکسته شد

رکورد مشارکت مردمی در نظرسنجی های سلامت شکسته شد

بهرام عین اللهی صبح پنجشنبه در حاشیه سفر رئیس جمهور به فیروزکوه در بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با اشاره به مرحله ستاد ملی سلامت که در آن 44 میلیون نفر طی 18 سال سن مورد بررسی قرار گرفتند، وی گفت: کارنامه مشارکت مردم در حوزه سلامت یک شکست است که نشان از اعتماد آنها به نظام سلامت دارد.

عین الهی گفت: مرحله اول ستاد ملی سلامت از 29 آبان ماه آغاز شد و در دو ماه اخیر با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وزیر بهداشت گفت: 44 میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردند که رکورد نظرسنجی های مردمی در حوزه سلامت از قبل از انقلاب تا امروز شکسته شد و از مردم بابت این مشارکت و اعتماد به حوزه سلامت تشکر می کنم. .


۱۱: ۰۸ رئیس جمهور وارد دماوند شد.

رئیس جمهور وارد دماوند شد.


۱۰: ۵۵ رسیدگی به این موضوعات توسط اعضای هیات دولت/وزیر راهداری در دماوند آغاز شد.

بررسی این موضوعات توسط اعضای هیئت دولت/وزیر راهداری در دماوند آغاز شد.

صبح پنجشنبه در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان های شرق استان تهران با همراهی هیات دولت پس از سفر به فیروزکوه، هیات عازم دماوند شد.

بر اساس این گزارش مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از پروژه های مسکن مهر به دماوند سفر کرد.


۹: ۵۷ رئیس جمهور: اقتصاد گردشگری فیروزکو یکی از محورهای مهم کاری دولت است

اقتصاد گردشگری فیروزکوه یکی از محورهای مهم تعهد دولت است

آیت الله ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان های استان تهران در شهرستان فیروزکوه در جمع پرشور اهالی این شهرستان حضور یافت و با اشاره به اینکه ساخت سد نمرود نباید طول بکشد. 20 سال. و اظهار داشت: حداکثر زمان بهره برداری از سد یک سال خواهد بود.

وی با بیان اینکه حمایت از کشاورزی و دامپروری مردم فیروزکوه می تواند اقتصاد این منطقه را متحول کند گفت: اقتصاد گردشگری فیروزکوه یکی از محورهای مهم پیگیری دولت است.

رئیس جمهور تصریح کرد: تقویت صنایع فیروزکوه و زیرساخت های توسعه صنعتی فیروزکوه از برنامه های دولت است.

در اینجا متن کامل را بخوانید.


۹: ۳۳ سفر رئیس جمهور از سد نمرود

رئیس جمهور از سد بازدید کرد


۹:۱۳ وزیر بهداشت بیمارستان امام خمینی (ره) از فیروزکوه دیدن کرد

وزیر بهداشت از بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه بازدید کرد


9: 02 ورود رئیس جمهور به فیروزکوه

رئیس جمهور وارد فیروزکوه شد

آیت الله ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در ادامه سفر به شهرستان های استان تهران، دقایقی پیش به همراه برخی از اعضای هیئت دولت وارد شهرستان فیروزکوه شد تا مشکلات و مسائل این شهرستان را بررسی کند.

بازدید از پروژه ملی سد مخزنی نمرود فیروزکوه، بررسی روند پیشرفت پروژه و مشکلات تکمیل آن اولین برنامه رئیس جمهور در شهرستان فیروزکوه خواهد بود.

دیدار با جمعی از مردم و نمایندگان منتخب شهرستان فیروزکوه، بررسی مسائل اساسی و مطالبات مردم از دیگر برنامه های سفر یک روزه رئیس جمهور به شهرستان فیروزکوه است.


در حال تکمیل…

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.