افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

رئال مادرید به “ومبلی” رسید/ “نویر” قاتل بایرن مونیخ شد – خبرگزاری بیشتر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 258357
رئال مادرید به “ومبلی” رسید/ “نویر” قاتل بایرن مونیخ شد – خبرگزاری بیشتر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت 22:30 در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند. در این دیدار دو قدرت فوتبال اروپا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اولین بازی در آلمان با تساوی 2-2 به پایان رسید و […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت 22:30 در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند.

در این دیدار دو قدرت فوتبال اروپا در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که اولین بازی در آلمان با تساوی 2-2 به پایان رسید و در این دیدار افکار توماس شکاف سرمربی بایرن مونیخ گفت این تیم برای دفاع از دروازه به میدان رفت و قصد داشت از آن بهره ببرد. گرفتن از بالای امتیاز هری آشنایی او می تواند از ضدحملات و موقعیت های خاص که پیش می آید نهایت استفاده را ببرد.

اما از طرفی کارلوس آنچلوتی او شاگردانش را با سیستم تهاجمی به میدان فرستاد تا از ستاره هایی مانند استفاده کند بلینگهام، وینیسیوس جوان و رودیگو تا بتواند در نیمه اول کار را تمام کند و از رقیب پیشی بگیرد.

اما این اتفاق نیفتاد و ریالی می بینم به لطف دفاع همیشگی بایرن و درخشش مانوئل سیاه آنها موفق به گلزنی نشدند و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازیکنان رئال مادرید همچنان توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما این مانوئل بود سیاه او در مقابل آنها مقاومت کرد و در چند نوبت مانع از فرو ریختن دروازه تیمش شد.

تا اینکه در دقیقه 69 مقاومت بایرن نتیجه داد و سپس در یک ضد حمله موفق شدند دروازه را بسته نگه دارند.آلفونسو “دیویس” توپ را در پشت محوطه سلطنتی قرار داد و با یک بازی تماشایی و شوت موفق شد اولین گل بازی را برای بایرن مونیخ به ثمر برساند.

اما در دقیقه 88 عجیب ترین اتفاق رخ داد. مانوئل سیاه که در جریان بازی عملکرد درخشانی از خود نشان داده بود، سعی کرد توپ را به سمت بازیکن خودی پرتاب کند که اشتباه او باعث شد پرتاب او در میانه زمین قطع شود و ریالی می بینم توپ را گرفتند و وینیسیوس او یک شوت محکم به سمت دروازه فرستاد سیاه به این در رفت ممنوعیت با حذف نادرست و ناقص باعث می شود که به منطقه شش مرحله ای بیفتید.من دوست دارم» صاحب توپ و باز کردن دروازه بایرن.

این پایان کار نبود و یک بار در 90+2 دقیقهمن دوست دارماو توانست با دقت پاس بدهد. وینیسیوس در، درب سیاه به طوری که این دیدار با نتیجه 2-1 به سود کهکشانی ها به پایان می رسد و رئال مادرید در مجموع 2 بازی رفت و برگشت با نتیجه 4-3 پیروز می شود و راهی دیدار فینال می شود.

شب گذشته در دیگر دیدار این مرحله دورتموند به پیروزی رسید. پاریس سن آلمانی به دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی که در لندن برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=258357

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.