افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 10 October , 2024
0

رئال مادرید از رائول عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 391975
رئال مادرید از رائول عذرخواهی کرد

آفتاب نیوز: نشریه اسپانیایی مارکا ادعا کرد که فصل جاری آخرین فصل رائول گونزالس به عنوان سرمربی تیم دوم رئال مادرید کاستیا است. رائول شش سال است که در رئال مادرید کار می کند. او کار خود را در تیم زیر 19 سال باشگاه آغاز کرد و خیلی زود به دلیل موفقیت آنها در قهرمانی […]

آفتاب نیوز:

نشریه اسپانیایی مارکا ادعا کرد که فصل جاری آخرین فصل رائول گونزالس به عنوان سرمربی تیم دوم رئال مادرید کاستیا است.

رائول شش سال است که در رئال مادرید کار می کند. او کار خود را در تیم زیر 19 سال باشگاه آغاز کرد و خیلی زود به دلیل موفقیت آنها در قهرمانی در لیگ جوانان یوفا به مربیگری کاستیا ارتقا یافت. او در این تیم عملکرد خوبی داشت و به همین دلیل حتی در مقطعی به عنوان گزینه مدیریت تیم اصلی باشگاه مطرح شد.

با این حال همه چیز برای رائول 47 ساله طبق برنامه پیش نرفت و تیم او فصل گذشته پس از دو تلاش ناکام برای صعود به لیگ دسته دوم اسپانیا ناامید کننده بود و امسال در انتهای جدول با مشکل مواجه شده است. . این شرایط باعث شده تا مسئولان باشگاه به فکر جذب مربی جدید برای این تیم باشند. در واقع، مارکا اعلام کرد که باشگاه به رائول گفته است که امسال آخرین سال او روی نیمکت کاستیا خواهد بود.

گفته می شود آلوارو آربلوا گزینه اصلی جانشینی رائول در کاستیا است. او به عنوان مربی تیم زیر 17 و زیر 19 سال رئال مادرید نتایج قابل قبولی کسب کرده و توانسته نظر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه را به خود جلب کند. همچنین شایعاتی در مورد شالکه وجود دارد، از جمله اینکه او می تواند برای هدایت شالکه، تیمی که با آن بازنشسته شد، به آلمان سفر کند. برخی منابع نیز مدعی شده اند که رائول از اسپانیا پیشنهاد دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391975

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.