افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
0

ذوب رکورددار صف فروش شد.

  • کد خبر : 381963
ذوب رکورددار صف فروش شد.

بازار؛ گروه بورس: شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب در چند وقت اخیر عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است. بنابراین در 12 ماهه سال مالی گذشته 6 تومان به ازای هر سهم درآمد داشته است. در آینده عملکرد او منفی تر شد. بنابراین در سه ماهه اول سال 1403 به ازای هر […]

بازار؛ گروه بورس: شرکت ذوب آهن اصفهان با نماد ذوب در چند وقت اخیر عملکرد بسیار ضعیفی از خود نشان داده است. بنابراین در 12 ماهه سال مالی گذشته 6 تومان به ازای هر سهم درآمد داشته است. در آینده عملکرد او منفی تر شد. بنابراین در سه ماهه اول سال 1403 به ازای هر سهم 3 تومات زیان دید در حالی که در مدت مشابه سال قبل نصف این زیان را متحمل شد. بر این اساس پیش بینی می شود زیان آن تا پایان سال دو برابر شود. زیرا در تابستان به دلیل جیره بندی برق این شرکت قطعا افت عملکرد عجیبی داشته است.

بر اساس اطلاعات وارد شده به سامانه یکپارچه پایش و ارزیابی عملکرد، در چهار ماهه اول سال 1403 میزان تولید 4 محصول ریخته گری آهن اصفهان شامل ریل و لوازم جانبی، کلاف، میلگرد و شمش چدن به طور نگران کننده ای به کمتر از 90 درصد بودجه مصوب سال جاری

همچنین در دوره مورد گزارش میزان تولید سه محصول ریل و یراق آلات، میلگرد و شمش چدن نسبت به مدت مشابه سال قبل به ترتیب 59، 39 و 30 درصد کاهش داشته است.

عارف نوروزی مدیرعامل شستا در نامه ای به مهدی کوهی مدیرعامل ذوب آهن اصفهان نسبت به روند تولید این شرکت ابراز نگرانی کرد و با کمال تاسف اعلام کرد که عملکرد این شرکت مغایر با شعار سال کبیسه تولید بوده و نیست. به هر حال قابل قبول وی همچنین اظهار داشت: اقدامات جبرانی برای تامین بودجه مصوب تولیدی هر چه سریعتر در دستور کار کارخانه ریخته گری آهن قرار گیرد.

در شرایط فعلی سهامداران این شرکت با دیدن دم فروش میلیاردی به شدت نگران آینده معاملات آن هستند. به همین دلیل خریداران سهام این شرکت زیاد نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.