افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 1 October , 2024
1

ذوب آهن به رکورد منفی پایان می دهد/ ملوان به کار خود ادامه می دهد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 147080
ذوب آهن به رکورد منفی پایان می دهد/ ملوان به کار خود ادامه می دهد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز پنجشنبه 26 آذرماه همزمان از ساعت 15 3 دیدار برگزار می شود که در آن شرکت خواهند کرد. تجهیزات برای صنایع آلومینیوم و نفت. آنها در مهمترین بازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم های آلومینیوم و صنعت نفت امروز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال امروز پنجشنبه 26 آذرماه همزمان از ساعت 15 3 دیدار برگزار می شود که در آن شرکت خواهند کرد. تجهیزات برای صنایع آلومینیوم و نفت. آنها در مهمترین بازی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم های آلومینیوم و صنعت نفت امروز در حالی به مصاف هم می روند که شاگردان عبدالله ویسی در تیم نفت با 10 امتیاز در رده دوازدهم و شاگردان سید مجتبی حسینی در تیم آلومینیوم با 14 امتیاز در رده نهم قرار دارند. .

آخرین پیروزی آلومینیوم به 4 مهرماه مقابل نساجی مازندران برمی گردد که موفق شدند با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دهند. آلومینیوم برخلاف شروع خوبی که در ابتدای لیگ برتر داشت، در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب نکرده و البته اشتباهات داوری نیز تاثیر زیادی در نتایج اخیر آلومینیوم داشته است.

شاگردان حسینی در 4 بازی اخیر خود دو تساوی و دو شکست را تجربه کرده اند و به فکر پایان دادن به نتایج ضعیف خود برای پیوستن به جمع تیم های مدعی هستند.

نفت آبادان در فصل بیست و سوم تاکنون تنها دو برد به دست آورده است و آخرین پیروزی آنها هفته گذشته برابر مس رفسنجان بود که موفق شد در یک بازی خارج از خانه 3 امتیاز ارزشمند را از آن خود کند. نکته جالب اینجاست که صنعت نفت در این فصل نتوانسته در ورزشگاه تختی آبادان به پیروزی برسد و شاگردان ویسی امروز این فرصت را دارند که به دومین برد متوالی و اولین برد خانگی خود دست پیدا کنند و به آلومینیوم اراک برسند.

دو دیدار اخیر این دو تیم در فصل گذشته با برتری تیم آلومینیوم همراه بود و آخرین پیروزی صنعت نفت مقابل این تیم به 17 دی ماه ساعت 14 برمی گردد که موفق شدند میهمان خود را در خانه شکست دهند. با نتیجه 3-1.

طالب ریکانی بازیکن باتجربه و کاپیتان صنعت نفت با 4 گل بهترین آمار را در بین هم تیمی های خود دارد و مهران موسوی و مهدی لیموچی هر کدام با دو گل بهترین آمار را در ترکیب آلومینیوم اراک دارند.

این دیدار با قضاوت حسین زمانی در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود. لازم به ذکر است خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال است که بر این بازی نظارت دارد.

پیکان – چدن

تیم فوتبال پیکان در دومین دیدار خود با هدایت رضا عنایتی در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) تهران و به قضاوت محمدرضا تارخ میزبان ذوب آهن اصفهان است. پیکان ها هفته گذشته در اولین دیدار زیر نظر عنایتی در دیداری که حواشی فراوانی از قضاوت داشت به تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک رضایت دادند.

آخرین پیروزی ذوب آهن مقابل پیکان در تهران به 24 آوریل 2018 برمی گردد که اصفهانی سبزپوشان موفق شد با تک گل حمید بوحمدان پیکان را شکست دهد. عدم پیروزی ذوب آهن مقابل پیکان تهران در سال های اخیر انگیزه شاگردان محمد ربیعی را برای پیروزی در این دیدار و پایان دادن به رکورد شکست خود ایجاد کرده است.

ذوب آهن فصل گذشته در هر دو بازی برگشت به پیروزی خانگی دست یافت که بازی برگشت با تساوی بدون گل به پایان رسید. ذوب آهن با مدیریت محمد ربیعی یکی از بهترین شروع های خود را در رقابت های لیگ برتر داشته است و این تیم در پایان هفته یازدهم و به دلیل کمترین اختلاف گل نسبت به ملوان در رده چهارم جدول قرار دارد. . ، شاگردان ربیعی در صورت از دست دادن امتیاز در دیدار امروز مقابل شمس آذر قزوین این فرصت را دارند تا با پیروزی مقابل پیکان به رده دوم جدول صعود کنند.

پیکان در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر 3 تساوی و 2 شکست را تجربه کرده است و آخرین پیروزی خودروسازان در این رقابت ها 22 مهرماه برابر استقلال خوزستان بود که با نتیجه یک بر صفر میزبان را شکست داد.

ذوب آهن در 5 بازی اخیر لیگ برتر دو برد، دو تساوی و یک باخت داشت و سبزپوشان هفته گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان موفق شدند به بردهای متوالی استقلال تهران پایان دهند و حالا به برتری رسیده اند. انگیزه موفقیت آنها این دیدار را برای بهبود آمار خوب خود در این فصل دارند.

پیکان در پایان هفته یازدهم 9 امتیازی شد و از نظر تفاضل گل در رده سیزدهم جدول قرار دارد و برای دور ماندن از منطقه صعود نیاز مبرمی به 3 امتیاز این بازی در خانه دارد.

ذوب آهن به دنبال پایان دادن به رکورد منفی/ملوان به دنبال حفظ کار است

ملوان – شمس آذر

ملوان و شمس آذر سابقه رویارویی با یکدیگر در لیگ دسته اول را در کارنامه خود دارند و دیدار امروز اولین دیدار این دو تیم در تاریخ لیگ برتر است. در دو بازی رفت و برگشت لیگ دسته اول، یک بازی با پیروزی ملوان و دیگری با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ملوان که فصل گذشته حضور خود در فصل بیست و سوم را قطعی کرد و در آخرین هفته لیگ امسال با هدایت مهدی تارتار نتایج بسیار خوبی کسب کرد و به لطف پیروزی یک بر صفر دیروز تراکتورسازی مقابل گل گهر سیرجان دوم شد. جایگاهی را از دست داده که امروز با برتری بر شمس آذر و لغزش ذوب آهن مقابل پیکان، پس از استقلال تهران در رده دوم قرار می گیرد.

شمس آذر با هدایت سعید دخی چهره تیمی را ندارد که به تازگی وارد لیگ برتر شده و نتایج قابل قبولی را تاکنون کسب کرده باشد. ملوان و شمس آذر هر دو در 5 بازی اخیر خود در لیگ برتر شکستی را تجربه نکرده اند و بازیکنان این دو تیم در تلاش برای شکستن رکورد تیم حریف هستند.

نکته جالبی که می‌توان به آن اشاره کرد این است که هر دو تیم در پنج بازی اخیر خود نتایج یکسانی کسب کرده‌اند، یعنی دو برد و سه تساوی. تیم های شمس آذر، هوادار و صنعت نفت آبادان هر کدام 3 و 10 امتیازی هستند و شمس آذر با تفاضل گل بهتر نسبت به این دو تیم و با پیروزی در بازی، پشت سر آلومینیوم اراک در رده دهم جدول قرار دارد. مقابل ملوان به دلیل 14 امتیازی بودن تیم آلومینیوم در جدول رده بندی صعودی نخواهد داشت و تنها می تواند خود را از دو تیم دیگر رقیب خود هوادار و صنعت نفت جدا کند.

رضا جعفری و مسعود کاظمینی با 5 و 3 گل زده در آخرین بازی های این تیم دو بازیکن تاثیرگذار ملوان هستند. در تیم شمس آذر 4 بازیکن (عیسی مرادی، امیر مسعود سرآبادانی، امیرمحمد نسایی و رحمان جعفری) هر کدام 3 گل برای تیم خود به ثمر رسانده اند و امیدوارند در دیدار رفت مقابل ملوان بندرانزلی بدرخشند.

این دیدار با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ورزشگاه قدیم سیروس تهیتران برگزار می شود.

در ادامه هفته دوازدهم فردا شنبه 27 آذرماه 4 بازی برگزار می شود.

شنبه 18 دسامبر

نساجی – استقلال خوزستان ساعت 15:00

سپاهان – ماه رفسنجان ساعت 15:00

ساعت پرسپولیس – هوادار: 15:30

فولاد – استقلال به وقت تهران: 17:45

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=147080

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.