افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
6

ذوالفقارنسب: کادرفنی پرسپولیس در دربی خوب بازی کرد/ آل کثیر نباید کنار گذاشته شود

  • کد خبر : 19169

رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیش از 10 امتیاز ارزش دارد. بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که کارشناسان معتقدند یحیی گل محمدی به خوبی آنالیز کرده و در تفکر تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را شکست داده است، […]

رئیس سابق هیئت مدیره پرسپولیس گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس برای جلب رضایت هواداران بیش از 10 امتیاز ارزش دارد.

بیژن ذوالفقار نسب در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که کارشناسان معتقدند یحیی گل محمدی به خوبی آنالیز کرده و در تفکر تاکتیکی خود ساپینتو و استقلال را شکست داده است، نظر شما در این مورد چیست؟ وی تصریح کرد: هر دو تیم در لیگ امسال تا به امروز عملکرد بسیار خوبی داشتند. البته یکسری نارضایتی های هواداران برای هر دو تیم وجود داشت که برای رفع آن ها پرسپولیس باید دربی را می برد که به نظرم ارزشش بیش از 5 امتیاز بود.

وی گفت: پرسپولیس در این دیدار در حمله، دفاع و هافبک بازی بسیار خوبی انجام داد و با برنامه ریزی توانست تیم استقلال را مهار کند و در نهایت آنها را شکست دهد. در واقع یکی از بهترین بازی های نیم فصل، دربی بود.

این کارشناس و پیشکسوت فوتبال درباره حضور آل کثیر در نیمه دوم این بازی خاطرنشان کرد: این بازیکن دو سال پیش تجربه کسب کرد که عملکرد خوبی نداشت و اشتباهات زیادی در جریان بازی از خود نشان داد. در دربی بازی برگشت او برای تیم کاملا مثبت و موثر بود. اگر این بازیکن به حاشیه ها توجه نکند و روی فوتبال تمرکز کند، ممکن است در آینده بازیکن خوبی شود.

ذوالفقار نسب همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک گل محمدی برای حفظ تنها گل بازی منطقی بود؟ وی خاطرنشان کرد: در این دیدار کادرفنی با بستن به موقع زوایای زمین و استفاده از پاس های بلند و خط دفاعی رقیب در لحظات مناسب هدایت تیم را بسیار خوب انجام داد و آنالیز خوب و درستی از حریف داشت. اگر لازم بود موقعیت های بیشتری برای پرسپولیس ایجاد شود قطعا کادرفنی تصمیم دیگری می گرفت.

در خصوص این سوال که آیا پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال می تواند مسیر قهرمانی را تغییر دهد و باعث افزایش روحیه پرسپولیس شود؟ وی گفت: در گذشته می گفتند بازی استقلال و پرسپولیس بیش از 10 امتیاز برای جلب رضایت هواداران است و به نظر من این بازی یکی از روزهای خوب کادرفنی پرسپولیس بود و عملکرد بیشتری داشت. در برابر حریف دیرینه خود که کاملاً از آن آگاه بود موفق شد.

کارشناس و پیشکسوت فوتبال در پایان در پاسخ به این سوال که عدم حضور مهاجمان خارجی پرسپولیس در دربی به معنای جدایی آنها از این تیم در پایان فصل است. وی افزود: به این معنا نیست که; در دیدار پرسپولیس و استقلال همیشه بازیکنان موجه وارد زمین می شوند. شاید کادر فنی تصمیم گرفته بود که بازیکنان خارجی تیم در این دیدار حضور نداشته باشند چرا که یک دیدار مقابل استقلال برای پرسپولیسی ها ارزش چند بازی دارد. تاثیرگذاری این بازی از نظر رسانه ها و هواداران به قدری بالاست که هیچ بازیکنی دوست ندارد این مسابقه را از دست بدهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.