افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

دیوارهای مدرسه شهرکرد در حال برداشتن است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 164013
دیوارهای مدرسه شهرکرد در حال برداشتن است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی حیدری صبح چهارشنبه در دیدار شهردار شهرکرد با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری که در چارچوب تعامل مدیریت شهری و آموزش و پرورش بررسی و حل شد. چالش ها و مسائل. وی درباره عقب ماندگی مدارس، لزوم استفاده از بهره وری در سطح مدارس و جنبه […]

به گزارش خبرنگار مهر مصطفی حیدری صبح چهارشنبه در دیدار شهردار شهرکرد با مدیرکل و معاونین آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری که در چارچوب تعامل مدیریت شهری و آموزش و پرورش بررسی و حل شد. چالش ها و مسائل. وی درباره عقب ماندگی مدارس، لزوم استفاده از بهره وری در سطح مدارس و جنبه تجاری مدارس از آموزشی به تجاری تبدیل شد، گفت: خوشبختانه ارتباط خوبی بین مدیریت شهری شهرکرد و آموزش و پرورش وجود دارد. استان است و همین عامل باعث شده طرفین برای حل مشکلات شهری شهروندان با یکدیگر تعامل داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به ترافیک شهری افزود: با توجه به اینکه اکثر مدارس در خیابان های اصلی شهر قرار دارند، در زمان تعطیلی مدارس موجی از ترافیک به وجود می آید، بنابراین آموزش و پرورش نسبت به رفع ترافیک اقدام می کند. مدارس

وی ادامه داد: برای کاهش و رفع گره های ترافیکی در برخی مناطق شهرکرد، مسئولان آموزش و پرورش استان با حذف دیوار مدارس موافقت کردند.

حیدری تصریح کرد: همکاری مدیریت شهری و آموزش و پرورش می تواند تاثیرات خوبی در توسعه شهر داشته باشد.

وی به لزوم اجرای طرح «بهره وری» در سطح مدارس اشاره کرد و ادامه داد: اجرای هرچه بهتر این طرح آموزشی به نفع دانش آموزان ذینفع این طرح خواهد بود و شورای شهر در اجرای این طرح همکاری کامل خواهد داشت. طرح.

حیدری با توجه به فراخوان آموزش و پرورش مبنی بر لزوم تغییر کاربری مرزهای تجاری مدارس از آموزشی به تجاری، افزود: به طور دقیق در قالب این طرح، مکانی با فضاهای مدارس مرغوب، فضای تجاری در نظر گرفته شده است که عواید حاصله. که برای رفع نیاز مدارس شهرکرد هزینه می شود.

وی در پایان گفت: تجاری سازی فضاهای آموزشی با در نظر گرفتن ملاحظات آموزشی، ضرورتی انکارناپذیر برای درآمدزایی پایدار است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=164013

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.