افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
1

دیدنی، هیجان انگیز و جنجالی/سومین شکست متوالی سپاهان مقابل شمس آذر + فیلم

  • کد خبر : 167957
دیدنی، هیجان انگیز و جنجالی/سومین شکست متوالی سپاهان مقابل شمس آذر + فیلم

به گزارش رکنا، تیم های فوتبال شمس آذر و سپاهان در روز پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 و با قضاوت حمید حاج ملک به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار جذاب و دیدنی که در دقایق پایانی جنجالی شد با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید. رحمان جعفری او تک […]

به گزارش رکنا، تیم های فوتبال شمس آذر و سپاهان در روز پانزدهم لیگ برتر از ساعت 15:30 و با قضاوت حمید حاج ملک به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار جذاب و دیدنی که در دقایق پایانی جنجالی شد با نتیجه یک بر صفر به سود شمس آذر به پایان رسید. رحمان جعفری او تک گل این دیدار را به ثمر رساند. از نکات اصلی این دیدار بازگشت 3 بازیکن (پیام نزاد، رضا شکاری و رضا اسدی) بود که باید قراردادشان در تیم سپاهان اصلاح می شد.

در نیمه اول شمس آذر یک گل زد و چند گل را از دست نداد. در این نیمه نه مهاجمان شمس آذر قصد گلزنی داشتند و نه پیام لازم بود بیش از یک بار دروازه خود را باز کند.

سپاهان در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و روی ضدحملات مقابل شمس آذر تمرکز داشت. در این مدت هر چه دو تیم به ثمر رساندند پشت درهای بسته پیش رفت تا اینکه در نهایت همان گل پرجیل سرنوشت مسابقه را رقم زد.

البته تیم سپاهان در دقیقه 90 برای رضا اسدی او زمانی به گل رسید که محمدرضا منصوری با پرچم اشتباهی گل را مردود اعلام کرد. این موضوع اعتراض شدید سربازان را به دنبال داشت. در دقایق تلف شده بازی جو ورزشگاه داغ شد و هر سوت داور واکنش سربازان را به دنبال داشت.

گل سپاهان به شمس آذر توسط رضا اسدی که توسط کمک داور به اشتباه پنالتی شد و آفساید اعلام شد!

در دقیقه 85 بازی، خوزه مورایس با دریافت کارت زرد دوم توسط داور مسابقه اخراج شد. رضا فتاحی مربی تیم فوتبال سپاهان در دقایق از دست رفته برکنار شد. سپاهان با این شکست سومین شکست متوالی خود را متحمل شد. پیش از آن به آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان باختند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.