افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

دیدار و گفتگو رئیس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 390993
دیدار و گفتگو رئیس هلال احمر با وزیر راه و شهرسازی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر با فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در خصوص همکاری های متقابل و نحوه کمک رسانی به مردم مظلوم سوریه و لبنان بحث و تبادل نظر شد. کولیوند تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی از توان داوطلبان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در دیدار پیرحسین کولیوند رئیس هلال احمر با فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی در خصوص همکاری های متقابل و نحوه کمک رسانی به مردم مظلوم سوریه و لبنان بحث و تبادل نظر شد.

کولیوند تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک سازمان غیرانتفاعی از توان داوطلبان و کمک های مردمی در امور عمومی امدادی، خیریه و کمک به مجروحان و آسیب دیدگان به ویژه در حوادث طبیعی و بلایای طبیعی استفاده می کند. حوادث و با استفاده از توان کارکنان. سرور او با حمایت دولت به کمک مردم می شتابد.

رئیس جمعیت هلال حمار گفت: در حوزه امدادرسانی بیش از 50 درصد خدمات ارائه شده به سوانح رانندگی اختصاص دارد و به تبع آن در تمامی جاده های اصلی کشور این خدمات امدادی جاده ای توسط کارکنان اداره می شود. ، نیروهای پشتیبانی و نجات غریق. همکاران عموماً به طبقات با درآمد متوسط ​​تعلق دارند و بی خانمان هستند.

کولیوند در ادامه از وزیر راه و شهرسازی درخواست کرد دستور همکاری لازم را برای اعطای زمین مناسب به همکاران جمعیت هلال احمر در تمامی استان ها به ویژه در حوزه تامین مسکن صادر کند.

در ادامه این دیدار کولیوند با ارائه گزارشی از نحوه کمک رسانی و ارسال محموله های بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم لبنان که مورد هدف رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند، خواستار بررسی کریدورهای امن زمینی، هوایی و دریایی شد. از طریق وزارت راه و شهرسازی امکان‌پذیر است. کمک‌رسانی و ارسال کمک‌های بیشتر به مجروحان و آواره‌های لبنانی که در سوریه هستند یا هنوز در لبنان هستند.

در ادامه فرزانه صادق، رئیس وزیر راه و شهرسازی با تشکر از امدادرسانی به موقع هلال احمر به مردم مظلوم لبنان، اظهار داشت: بررسی های لازم در خصوص نحوه ارسال کمک های جمهوری اسلامی ایران به سوریه و بررسی های لازم انجام می شود. لبنان همکاری های لازم در این راستا انجام و انجام خواهد شد و در رابطه با تسهیلات اسکان کارکنان هلال احمر و امدادگران قول مساعدت از طریق وزارت مسکن و شهرسازی داده شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.