افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

دیدار نخبگان با رهبر انقلاب

  • کد خبر : 372614
دیدار نخبگان با رهبر انقلاب

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزرسول محمد قلی; دبیر چهاردهمین همایش ملی نخبگان تصریح کرد: این همایش 20 و 20 مهرماه برگزار می شود. 19 مهرماه سالروز تولد شهید چمران است که در تقویم به عنوان روز نخبگان درج شده است. بیشتر بخوانید: انعکاس بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عربی وی افزود: این همایش در […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزرسول محمد قلی; دبیر چهاردهمین همایش ملی نخبگان تصریح کرد: این همایش 20 و 20 مهرماه برگزار می شود. 19 مهرماه سالروز تولد شهید چمران است که در تقویم به عنوان روز نخبگان درج شده است.

بیشتر بخوانید:

انعکاس بیانات رهبر انقلاب در رسانه های عربی

وی افزود: این همایش در سالن اجلاس سران برگزار می شود و 20 مهرماه نیز نخبگان با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد. این همایش از سال ۱۳۷۶ هر ساله همزمان با آغاز فعالیت بنیاد ملی نخبگان برگزار می شود و هدف آن شناسایی و معرفی نخبگان و دیدار آنان با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است.

دبیر چهاردهمین همایش ملی نخبگان گفت: نخبگان سراسر کشور در حوزه های مختلف ادبی، هنری، علوم انسانی و سایر حوزه ها حضور دارند. وزرای علوم، بهداشت و سایر مقامات کشوری نیز در این همایش حضور خواهند داشت. اهمیت این همایش به دلیل حضور مقامات ارشد کشوری است که بیشتر به عنوان شنونده در این نشست حضور دارند تا سخنران.

وی ادامه داد: دانشجویان نخبه، دانشجویان و چندین استاد در این همایش شرکت می کنند. پس از سخنان ریاست محترم بنیاد ملی نخبگان، بین 5 تا 7 نفر از جوانان نخبه فرصت ارائه نظرات و مشکلات خود را خواهند داشت. همچنین در پی بیانات مقام معظم رهبری، نخبگان از نظرات ایشان بهره می برند.

محمد قلی افزود: این همایش گزارشی جامع از وضعیت و دغدغه های نخبگان منعکس می کند و موضوعات مطرح شده از سوی نخبگان به عنوان راهنمای نهادهای مرتبط با جامعه مورد توجه مقام معظم رهبری یا رئیس جمهور قرار می گیرد. نخبگان

وی تصریح کرد: امسال بیش از 4 هزار نفر درخواست حضور در کنگره داشتند که از بین آنها رزومه بررسی و شاخص های نخبگی مورد ارزیابی قرار گرفت. از این تعداد 600 نفر برای شرکت در همایش انتخاب شدند که 200 نفر زن و 400 نفر مرد بودند.

دبیر چهاردهمین همایش ملی نخبگان گفت: نخبگانی که قرار است در محضر رهبری سخنرانی کنند قبلاً متن ها و سخنرانی های خود را ارسال کرده اند. این مطالب در 9 محور اصلی دسته بندی می شوند که شامل سلامت و بهداشت، فناوری های نوظهور، فناوری های نرم، خدمات پولی و بانکی و سایر حوزه ها می شود. برای هر محور کارگروهی از اساتید برجسته تشکیل و مطالب ارائه شده برای این کارگروه ها ارسال شده است. 10 درصد مطالب ارائه شده تایید شده و افراد برگزیده در این کارگروه ها از ایده های خود دفاع می کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=372614

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.