افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

دیدار ملکه لتیزیا، ملکه خوش پوش و زیبای اسپانیا؛ به این میگن سبک سلطنتی و مدرن!

  • کد خبر : 28797
دیدار ملکه لتیزیا، ملکه خوش پوش و زیبای اسپانیا؛  به این میگن سبک سلطنتی و مدرن!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز خب نوبت زیباترین ملکه دنیاست، بعد از ملکه رانیا، ملکه لتیزیا یکی از زیباترین و خوش لباس ترین ملکه های دنیاست. برای آشنایی بیشتر با این ملکه جذاب و شیک، بد نیست بدانید که لتیزیا در سال 1972 به دنیا آمد و از خانواده ای […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز خب نوبت زیباترین ملکه دنیاست، بعد از ملکه رانیا، ملکه لتیزیا یکی از زیباترین و خوش لباس ترین ملکه های دنیاست. برای آشنایی بیشتر با این ملکه جذاب و شیک، بد نیست بدانید که لتیزیا در سال 1972 به دنیا آمد و از خانواده ای متوسط ​​بود و قبل از تبدیل شدن به گوینده اخبار در CNN+ و Televisión Española به عنوان روزنامه نگار کار می کرد. در سال 2004 با فیلیپه، شاهزاده آستوریاس و وارث تاج و تخت اسپانیا ازدواج کرد. او اولین ملکه اسپانیایی تبار پس از مرسدس اورلئان، اولین همسر آلفونسو دوازدهم در سال 1878 است. لتیزیا همچنین اولین ملکه اسپانیا است که به عنوان یک عادی به دنیا آمده است. حالا با این همه بیوگرافی که در مورد ملکه اسپانیا می دانید، جالب است بدانید که این ملکه بیش از همه این ویژگی ها به خاطر استایل و مدش شناخته شده و مشهور است. او یک ملکه خوش لباس به معنای واقعی کلمه است که گاهی شیک و گاهی کلاسیک می پوشد البته او را بسیار شیک و جذاب می کند و همین ویژگی او را از دیگر ملکه های دنیا متمایز کرده است.

ملکه اسپانیا علاوه بر لباس پوشیدن بسیار خوب، سلیقه بسیار خوبی دارد و لباس هایی از برندها و نام های لوکس مانند شرکت لوکس Maje، Philip Varela، Carolina Herrera، Michael Kors، Pedro del Hierro، Haute Couture، Sandro، Maje را ترجیح می دهد. کلودی پیرلو، دی فورساک، پروئنزا شولر، اینتروپیا، باس و… علاقه نشان می دهند. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از جدیدترین ظاهرهای ملکه لتیزیا آشنا شوید.

ملکه اسپانیا

استایل معروف ملکه اسپانیا با باربی صورتی

یکی از تیپ های معروف و جذاب ملکه اسپانیا استایلی است که ملکه در آن تی شرت باربی صورتی می پوشد. این استایل شیک و در عین حال تک رنگ است که با اکسسوری ها و لباس های مناسب و بسیار مجلل ست می شود، دقیقا همان چیزی که از یک ملکه جذاب و خوش لباس انتظار می رود. لازم به ذکر است که او این لباس را برای شرکت در مراسم تاج گذاری شاهزاده چارلز انتخاب کرد و می توان گفت با استایل شیک و متفاوت خود بار دیگر خوب لباس پوشیدن را بلد است.

ملکه اسپانیا

ملکه اسپانیا

ملکه لتیزیا در دامن و شلوار چرمی قرمز!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید ملکه لتیزیا یکی از ملکه های جسوری است که در انتخاب لباس از رنگ هایی مانند قرمز استفاده می کند و بارها ثابت کرده است که یک ملکه می تواند هم زیبا و هم زیبا به نظر برسد. همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید ملکه اسپانیا در بسیاری از مواقع برای شرکت در مراسم و جشن ها دامن و شلوار چرمی قرمز رنگ پوشیده است. البته اگر بخواهیم صادق نباشیم، این رنگ بیشتر از رنگ های دیگر به شما می آید و یا حتی در زیبایی چهره شما تاثیر مثبتی دارد.

ملکه اسپانیا

ملکه اسپانیا

لباس کلاسیک ملکه زیبای اسپانیا هماهنگ با دنیای مد

یکی از استایل هایی که ملکه اسپانیا زیاد می پوشد، استایل کلاسیک است، او در بسیاری از مجالس رسمی با کت و شلوار یا کت و شلوار و دامن ظاهر می شود که می توان گفت برای یک ملکه شیک است. . البته جالب است بدانید که ملکه لتیزیا این کار را به شیوه ای مدرن و هماهنگ با ترندهای دنیای مد انجام می دهد و به همین دلیل یکی از نمادهای مد و استایل در جهان است. یکی از نماینده ترین لباس های این ملکه زیبا را می توان کت و شلوار صورتی او از برند Boss دانست که برای حضور در نمایشگاه هنری در کاخ سلطنتی مادرید به تن کرد.

ملکه اسپانیا

اگر می خواهید زیباترین ملکه های دنیا و استایل آنها را بشناسید صفحه استایل سلطنتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28797

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.