افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

دیدار قلانوی و تاج درباره تیم ملی/بررسی برنامه تا جام ملت ها – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 134244
دیدار قلانوی و تاج درباره تیم ملی/بررسی برنامه تا جام ملت ها – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی هنگام بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ازبکستان گفت: در فوتبال باید از فرصت ها و دقایق استفاده کرد. تیم ملی در این مدت 10 بازی انجام داده که 8 برد و 2 تساوی کسب کرده است. در بازی با ازبکستان که در دو زمان مختلف زندگی کردیم، توضیحات […]

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی محمدنبی هنگام بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال از ازبکستان گفت: در فوتبال باید از فرصت ها و دقایق استفاده کرد. تیم ملی در این مدت 10 بازی انجام داده که 8 برد و 2 تساوی کسب کرده است. در بازی با ازبکستان که در دو زمان مختلف زندگی کردیم، توضیحات فنی توسط سرمربی تیم ملی ارائه شد و بازیکنان باید با تمرکز روی بازی های آینده وارد زمین شوند.

وی ادامه داد: هفته آینده برای تنظیم برنامه تمرینی تیم ملی با قلعه نویی جلسه ای برگزار خواهیم کرد. بازی تدارکاتی با اندونزی هنوز به مرحله نهایی خود نرسیده و هفته آینده به جمع بندی کارهای مربوط به آن می پردازیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بازیکنان جوان تیم ملی باید مسیر درست زندگی را طی کنند و زمانی که در اردو هستند به این معناست که با سایر بازیکنان از یک خانواده هستند. امیدوارم این نتیجه بد در بازی های بعدی جبران شود. برخی در مورد تیم ملی ناعادلانه صحبت می کنند. 10 بازی با امیر قلعه نویی انجام داده ایم که 8 بازی را برده ایم. ازبکستان یکی از قدرت های آسیا محسوب می شود و در جام ملت ها قطعا تیم های قدرتمند مقابل این تیم مشکل خواهند داشت. به هر حال باید از تیم ملی حمایت کنیم تا در مسابقات آینده نتایج خوبی کسب کنیم.

محمد نبی درباره عملکرد تیم فوتبال جوانان در جام جهانی زیر 17 سال اظهار کرد: بازیکنان و کادرفنی تیم جوانان حدود 200 روز در اردو بودند و مسئولان فدراسیون تمام تلاش خود را برای موفقیت تجهیزات شرق انجام دادند. . حسین عبدی و مربیان تیم جوانان خیلی زحمت کشیدند و متاسفانه در لحظات پایانی دیدار مقابل مراکش گل تساوی را واگذار کردیم که منجر به شکست ما در این دیدار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نوجوانان ما آینده فوتبال ایران هستند و باید از آنها حمایت کنیم، طبیعی است که بعد از هر مسابقه گزارشی از سرمربی تیم داشته باشیم و برای آینده آنها تصمیم گیری کنیم و باید دید تاج چه نظری دارد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.