افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
0

دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با معاون اجرایی رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

  • کد خبر : 373209
دیدار فرمانده نیروی زمینی ارتش با معاون اجرایی رئیس جمهور – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترامیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی محور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری دوستانه و با اهدای لوح انتصاب قائم پناه به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری را تبریک و تهنیت گفت. امیر کیومرث حیدری در این دیدار بر عهده گرفتن و قبول مسئولیت در مکتب […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترامیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی محور ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیداری دوستانه و با اهدای لوح انتصاب قائم پناه به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس نهاد ریاست جمهوری را تبریک و تهنیت گفت.

امیر کیومرث حیدری در این دیدار بر عهده گرفتن و قبول مسئولیت در مکتب اسلام امری خطیر و مهم است و گفت: مسئولیت یک امر است. سپرده گذاری الهی است که بر حسب توانایی ها و مهارت ها و شایستگی ها به افراد اختصاص داده می شود و هر گاه در جهت خدمت به بندگان خدا قرار گیرد بی شک عزت نفس و ارتقای عبودیت و مقام قرب و قرب را در پی خواهد داشت. از خود راضی بودن خدا
فرمانده نیروی زمینی محور ارتش از پذیرش این مسئولیت مهم توسط دکتر قائم پناه قدردانی کرد. پس زمینه درخشان و به خاطر تعهد، تجربه، شجاعت و دانش خود شناخته شده است. آخرین حیات طیبه با آرزوی قبولی نهایی چنین مسئولیتی، رضایت خداوند را خواستار شد.

معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری نیز این دیدار را بسیار ارزشمند دانست و گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارکان اصلی و مقدس نظام و امنیت، آرامش و آسایش مردم این کشور است. . خط در سایه حضور پایدار، قدرتمند، استوار و مقاوم او وجود داشته است.

قائم پناه ضمن تشکر از فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش گفت: این مأموریت ها به نوعی یک وظیفه و مسئولیت شرعی است و اگر به یاری خداوند و دعای خیر مردم شریف ایران نباشد، گام در راه است. نیروی لازم و کافی را نخواهد داشت.

در پایان این دیدار صمیمی با اهدای لوح تبریک به قائم پناه فرمانده نیروی زمینی محور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=373209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.