افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

دیدار رئیس فدراسیون فوتبال از کوین یاماگا – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182115
دیدار رئیس فدراسیون فوتبال از کوین یاماگا – خبرگزاری پلاس اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی تاج بعدازظهر پنجشنبه 7 آذرماه با حضور در بیمارستان آفتاب از کوین یاماگا عیادت کرد و از آخرین وضعیت این بازیکن خبر داد. رئیس فدراسیون فوتبال زمانی که در بیمارستان بستری بود به یاماگا گفت: فوتبال در جهان مکانی برای دوستی، عشق و […]

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه استقلال، مهدی تاج بعدازظهر پنجشنبه 7 آذرماه با حضور در بیمارستان آفتاب از کوین یاماگا عیادت کرد و از آخرین وضعیت این بازیکن خبر داد.

رئیس فدراسیون فوتبال زمانی که در بیمارستان بستری بود به یاماگا گفت: فوتبال در جهان مکانی برای دوستی، عشق و لذت است و حضور من در اینجا فراتر از نام تیم ها و رنگ ها است و به افتخار حضور یک چهره است. آن مهمان ماست.»

وی افزود: امشب برای ما که لیله الرغائب نام داریم، شب بزرگی است. یعنی شبی که خداوند متعال به بندگانش عنایات ویژه ای عنایت می کند و به پاس این شب عزیز، شفای عاجل او را از خداوند منان خواستاریم. از طرف مردم فوتبال دوست ایران به دیدارش آمدم تا بهترین ها را برایش آرزو کنم.

یاماگا با وجود اینکه از حضور رئیس فدراسیون فوتبال در بیمارستان تشکر کرد، با مهدی تاج درباره وضعیت او در روزهای اخیر صحبت کرد.

در ادامه جراح یامگا برای بررسی وضعیت این بازیکن و دیدار با رئیس فدراسیون به اتاق این بازیکن رفت و گزارشی از وضعیت یامگا به رئیس فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

در پی اظهارات جراح یامگا، رئیس فدراسیون از زحمات مسئولانه وی و تیم پزشکی بیمارستان آفتاب در جهت درمان این بازیکن و سایر ورزشکاران رشته های مختلف تشکر کرد.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال نیز از حضور رئیس فدراسیون فوتبال ایران بر بالین کوین یمگا تشکر کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.