افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

دیدار خانواده شهیدان معصومه کرباسی و رضا عواضه با رهبر انقلاب – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 407518
دیدار خانواده شهیدان معصومه کرباسی و رضا عواضه با رهبر انقلاب – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، خانواده شهید معصومه کرباسی و همسر لبنانی اش ظهر امروز 11 آبان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. شنبه 7 مهرماه بود که دکتر رضا عواضه و همسر ایرانی اش معصومه کرباسی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسیدند. از این زوج شهید پنج فرزند به یادگار مانده […]

به گزارش خبرگزاری مهر، خانواده شهید معصومه کرباسی و همسر لبنانی اش ظهر امروز 11 آبان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. شنبه 7 مهرماه بود که دکتر رضا عواضه و همسر ایرانی اش معصومه کرباسی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیروت به شهادت رسیدند. از این زوج شهید پنج فرزند به یادگار مانده است. آنچه می خوانید بخشی از آن است سنت این نشستی است که متن کامل آن به زودی در بخش «ریحانه» رسانه KHAMENEI.IR منتشر خواهد شد:

“مادرم مهندس کامپیوتر بود و پدرم دکترای این رشته بود. همچنین پدر و مادرم آقا همدیگر را خیلی دوست داشتند! حتی لحظه شهادت. دست های او “در دست تو بود!”

این را مهدی هفده ساله در حالی می گوید که تا حد امکان نزدیک آقا ایستاده است. مهتدی چهارده سال و زهرا است سال و محمد هشت سال کنارش ایستاده اند. فاطمه سه ساله هم در آغوش من است. مهتدی jw.org ka همگی فرزندان شهید معصومه کرباسی و شهید هستند. دعا کن آوادا و که چند روز پیش توسط پهپاد رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند. چطوری مهدی به حضرت آقا توضیح می دهد: «یک پهپاد اسرائیلی در منطقه ژوئن آنها را شناسایی کرد و سه موشک به سمت خودروی آنها شلیک کرد که اصابت نکرد. پدرم را کنار زدند. از ماشین پیاده شدند. دست مادرم را هم گرفتند و از ماشین پیاده کردند اما پهپاد آنها دنبال کرد و الحمدلله الحمدلله. آنها او را به شهادت رساندند!

بسیاری از همسالان شما ممکن است نتوانند مفاهیم عمیقی که شما می گویید را درک کنند: “نه خدا به قیمت یک روح است مگر اینکه توانایی آن … آقا! قطعا آره خداوند این ظرفیت را در ما ندید، ما را در معرض این امتحان بزرگ قرار نداد.

آقا تایید می کند و اضافه می کند که “جایزه او هم می دهد.»

در عوض مهدی چفیه و حلقه از شوالیه می خواهد که برای همه مبارزان لبنان دعا کند.

آقا برو پیش پدر شهید. دعا کن پول را می گیرند. مادرش به فارسی می گوید: “آنها آنها جراح قلب هستند و در این شرایط جنگی در لبنان حضور شاون خیلی لازم بود آنها نیامدند»

مادرش 47 سال پیش در ایران پزشکی خوانده و اکنون معلم فارسی است. دانشگاه در لبنان است. او هیچ چیز دیگری نمی گوید. اما قلبش را می شناسم! قبل از جلسه از او پرسیدم. تا کنون مرد را از نزدیک دیدی یا نه گفت: یکی از آرزوهای من بوده است اما رضا و معصومه بیشتر از من دوست داشتند آنها را ببینند. حالا ای کاش خودشان اینجا بودند.» یک مکث و می گوید: “البته!”…

متن کامل این سنت به زودی در بخش “ریحانه” رسانه KHAMENEI.IR منتشر می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407518

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.