افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

دیدار اتاقی با مدیر برنامه های باهویی – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 213938
دیدار اتاقی با مدیر برنامه های باهویی – پرسپولیس نیوز

دیدار معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های نبیل باهویی برگزار شد. از آنجایی که باشگاه پرسپولیس قصد دارد نبیل باهویی مهاجم مراکشی-سوئدی خود را از لیست تیم خارج کند، امروز جلسه ای بین حسین بادامکی، معاون ورزشی این باشگاه و مدیر برنامه های نبیل باهویی برگزار شد. البته قرار بود نبیل باهویی هم […]

دیدار معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با مدیر برنامه های نبیل باهویی برگزار شد.

از آنجایی که باشگاه پرسپولیس قصد دارد نبیل باهویی مهاجم مراکشی-سوئدی خود را از لیست تیم خارج کند، امروز جلسه ای بین حسین بادامکی، معاون ورزشی این باشگاه و مدیر برنامه های نبیل باهویی برگزار شد.

البته قرار بود نبیل باهویی هم در این جلسه شرکت کند که به دلیل تمرین در باشگاه حاضر نشد.

در این جلسه طرفین در خصوص فسخ قرارداد متقابل و متقابل بحث و تبادل نظر کردند و به نظر می رسد مشکلی برای پایان این همکاری وجود نداشته باشد اما انجام امور نهایی مربوط به این موضوع به فردا موکول شده است.

مدیر برنامه های نبیل بهویی مشکلی با فسخ قرارداد این بازیکن ندارد اما ظاهرا در تلاش است تا نبیل پول بیشتری از باشگاه بگیرد تا مطالباتش را برآورده کند.

پس از جلسه امروز مقرر شد دو طرف فردا تمامی مسائل مالی و جزئیات مربوط به فسخ قرارداد را مکتوب کنند، بنابراین فردا که آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی است این موضوع در جلسه دیگری تصمیم گیری خواهد شد. ، مگر اینکه اتفاق غیرمنتظره ای رخ دهد.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس با حذف نام نبیل باهویی از لیست تیم می تواند نام اوستون ارونوف را به عنوان بازیکن جدید به لیست خارجی خود اضافه کند.

احتمال جدایی همزمان باهویی و زاهدی وجود دارد چرا که باشگاه پرسپولیس قصد ندارد به دلیل ماندن بهویی زاهدی اینطور جلوه دهد که آنها رفتند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)