افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

دکور خونت سادست و دلت شیکی میخواد؟ یادت میدم چطور دکور کنی با ترفندای ریز خفن شه

  • کد خبر : 56543
دکور خونت سادست و دلت شیکی میخواد؟ یادت میدم چطور دکور کنی با ترفندای ریز خفن شه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: A اسمارتک نیوز- خب دیگه این روزا با توجه به اینکه هزینه ها زیاد شدن و خرج کردن واسه خونه دیگه یه جورایی سخت و گاهی غیر ممکن شده، از اونجایی که ما در حال زندگانی هستیم و انسان هم به امید زندست، بنابراین نباید شرایط زندگی […]


در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


A

اسمارتک نیوز- خب دیگه این روزا با توجه به اینکه هزینه ها زیاد شدن و خرج کردن واسه خونه دیگه یه جورایی سخت و گاهی غیر ممکن شده، از اونجایی که ما در حال زندگانی هستیم و انسان هم به امید زندست، بنابراین نباید شرایط زندگی رو به خود تیره و تار کرد! بلکه باید با استفاده از هرآنچه که فکر می کنید میتونه خوشحالتون کنه به خواستتون برسین. مثلا اینکه اگه به نظرتون خونه بزرگی ندارید  و توانایی داشتنش رو هم ندارید، و یا خرید وسایل و لوازم بزرگ واسه خونه براتون نشدنیه، خب این که نگرانی و ناراحتی نداره!

میتونید با استفاده یه ترفدای ساده یه خونه شیک داشته باشید که دیگه ساده نیست و تنوع و زیبایی خوبی هم داره و دلتون رو تازه میکنه. پس در ادامه صحبت می کنیم در رابطه با ترفند هایی که راجع به “چگونه با کمترین هزینه خانه ای زیبا داشته باشیم؟” هستند و شما رو با حرکتایی آشنا میکنه که شاید تو ذهنتون بگین بابا اینکه چیزی نیست، اما در حالی که همون کار کوچیک میتونه رنگ و رویی جدید و شیک به خونه شما بده.

لوازم زیاد نشون دهنده شیک بودن نیست

مثلا اینکه در مرحله اول یک نگاه کلی به خونه بی اندازید، به نظرتون شلوغ میاد؟ اگه آره پس زود تند سریع دست به کار بشید و اون لوازمی که به عنوان تنوع تو خونه و شیک بودن دارین رو جمع کنین. چرا که شلوغی و زیاد بودن وسایل دلیل بر زیبایی و نا ساده بودن نیست، بلکه گاهی خونه شما رو درهم و بهم ریخته نشون میده که هم از لحاظ بصری جالب نیست و هم از لحاظ فضایی.

Untitled

تعمیرات شما رو شگفت زده خواهند کرد

همیشه لازم نیست برای شیک بودن خونه و از سادگی درآوردنش یه کارای عجیب کنید، بلکه با کمی نگاه به اطراف اونچه که دارید رو زیبا کنید. مثلا اینکه اگه مبلمانی خراب دارید و یا پایه میزتون شکسته و …. بهتره هرچه سریعتر به درست کردن اونها بپردازید و بعد از تعمیر ببینید همون لوازم چقدر تو ظاهر خونه شما تاثیر داشتن.

گل های گلدار خونه شمارو از این رو به اون رو میکنن

استفاده از گل و گیاه خیلی ترد شده و هر خانومی تو خونش یک یا چند گل آپارتمانی داره که ازشون نگهداری میکنه. اما جدا از این گل و گیاه ها، سعی کنید تا از گلهایی که واقعا گل هستند استفاده کنید چرا که هم به طراوت فضای خونه کمک کردین و هم یه زیبایی دلنشین به ظاهر دادین و خونه رو از سادگی درآوردین.

تازه بعضیاشون یه بوی خوش و جذابی هم دارن که نگو!!

دکوراسیون ساده خانه

تقارن خوبه اما شیطنت در نوع چیدمان فراموش نشه

در چیدمان وسایل خونه چه کم و چه زیاد، سعی کنید به درستی جایگذاری داشته باشید. مثلا اینکه حتما از تقارن استفاده کنید اما نه به این شکل که همه چیز متقارن باشن و در آخر حس یکنواختی بدن! بلکه همراه با تقارن درست، گاهی با قرار دادن یکسری از وسایل مثلا به صورت کج و تک، این تکراری بودن تقارن رو کم کنید.

دکوراسیون ساده خانه

لوازم چشمگیر رو تنوع بده 

درسته که سخته وسایل بزرگ رو نو کرد، اما به راحتی میشه از برخی لوازم مثل لوستر و روکش مبل و روتختی و … کمک گرفت و یه تنوع جذاب به خونه داد. اینجوری علاوه بر دکوراسیون مقرون به صرفه، فضای داخلی خونه رو هم از اون سادگی و تکرار قبل دور کردید.

اکسسوری و نورپردازی چقدر میتونه خفن باشه

در آخر اینکه به هیچ عنوان اکسسوری هایی مثل آباژور و مجسمه ها و قاب ها و … رو فراموش نکنید چرا که گاهی این وسایل اونچنان تغییر و جذابیتی به خونه میدن و از سادگی درش میارن که وسایل بزرگ اینچنین توانا نیستن! نورپردازی نیز میتونه یه کمکیه خوش ظاهر برای خونه باشه که علاوه بر دید بصری، نوردهی خوبی هم به خونه میده و فضا رو غلیظ تر نشون میده.

دکوراسیون ساده خانه

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چیدمان خونه ما رو دنبال کنید.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=56543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.