افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

دکوراسیون شیک و مجلل با سر غاز سبز / همراه با تابلوهای چیدمان جذاب با این رنگ

  • کد خبر : 319239
دکوراسیون شیک و مجلل با سر غاز سبز / همراه با تابلوهای چیدمان جذاب با این رنگ

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- استفاده از رنگ ها در دکوراسیون می تواند فضای زندگی یا کار ما را دلپذیر و زیبا کند; رنگ های گرم و شاد در ترکیب با رنگ های سرد و خنثی، یکنواختی محیط را از بین برده و فضا را برای استراحت یا فعالیت اقتصادی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- استفاده از رنگ ها در دکوراسیون می تواند فضای زندگی یا کار ما را دلپذیر و زیبا کند; رنگ های گرم و شاد در ترکیب با رنگ های سرد و خنثی، یکنواختی محیط را از بین برده و فضا را برای استراحت یا فعالیت اقتصادی دلپذیر می کند.

رنگ‌هایی مانند خاکستری، قهوه‌ای تیره، کرم و قهوه‌ای در بسیاری از فضاها دیده می‌شوند، اما از رنگ‌های خاصی مانند آبی مجلسی، سبز سرمه ای، بنفش و غیره استفاده کنید. دکوراسیون منزل به کمی شجاعت و خلاقیت نیاز دارد. در این مقاله در مورد نحوه استفاده از رنگ سبز سر غازی در دکوراسیون سالن و پذیرایی صحبت خواهیم کرد. تا انتها با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد کلم سبز

رنگ سبز کله قاضی دارای مقادیر نسبتاً مساوی رنگ سبز و آبی است و به آن آبی اقیانوسی نیز می گویند. سبز انگور یکی از رنگ های سرد محسوب می شود و باید به رنگ های گرم و مکمل که در ترکیب با سبز مویز جذاب هستند، توجه کرد.

رنگ سبز غازی برای خانه های نسبتا بزرگ توصیه می شود، به خصوص اگر از آن برای دیوار، مبلمان یا پرده استفاده می کنید. این رنگ برای فضاهای کوچک مناسب نیست به خصوص اگر نوع تیره آن را انتخاب کنید.

تزیین فیروزه 6

سر سبز قاضی رنگی خاص است و فضای زندگی و محیط شما را شیک و مجلل نشان می دهد، فقط باید در انتخاب وسایل با این رنگ هوشمندانه عمل کنید.

سر غاز سبز برای دیوار ویژه

اگر در خانه خود اتاق نشیمن نسبتا بزرگ و روشنی دارید و به سبز کله قاضی نیز علاقه دارید، می توانید دیوار برجسته را به این رنگ رنگ کنید. برای خانه های کوچک، بهتر است دیوار کناری سر غاز کوچک را سبز رنگ کنید.

فیروزه-تزیین-3

سبز غازی را می توان برای دیوارها به همراه رنگ هایی مانند سفید یا خاکستری روشن استفاده کرد. در اتاق نشیمن و اتاق نشیمن، دیواری که به قفسه کتاب یا میز تلویزیون اختصاص داده اید یا دیوار نزدیک پنجره و دیوار پشت تخت در اتاق خواب برای کله غازی مناسب و عالی است.

فیروزه-تزیین-5

سر غاز سبز برای مبلمان.

یکی دیگر از عناصر خانه که می تواند رنگ سبز غازی داشته باشد و فضا را شیک جلوه دهد مبلمان است. اگر یک ست مبل کامل را به این رنگ اختصاص دهید، احتمالا فضا را تیره و دلگیر می کنید، بنابراین بهتر است یک مبل یا مبل تکی به رنگ سبز کله غازی و ترجیحا با پارچه مخمل انتخاب کنید.

فیروزه-تزیین-7

اگر می خواهید فضایی زیبا در خانه خود ایجاد کنید، مبل کله غازی سبز را انتخاب کنید و مبل هایی ساده یا طرح دار به رنگ های خردلی و سفید در نظر بگیرید.

تزیین فیروزه ۲

اگر مبل های تک نفره را به رنگ سبز غازی انتخاب می کنید، در نظر گرفتن حاشیه پرده ای هم رنگ، ترکیب زیبایی ایجاد می کند.

تزئینات فیروزه ای 1

سر غاز سبز و طلایی؛ ترکیب سلطنتی

اگر سبک دکوراسیون منزل شما کلاسیک است چوب طلایی را برای مبلمان خود انتخاب کنید زیرا این رنگ در ترکیب با سبز کله غازی فضایی سلطنتی و مجلل ایجاد می کند که بسیار چشمگیر خواهد بود.

برای چیدمان مدرن و مینیمال، انتخاب چوب در رنگ های قهوه ای یا سفید برای مبلمان، ترکیبی زیبا و ظریف خواهد بود.

فیروزه-تزیین-9

سر غاز و سبزی خردل؛ یک ترکیب برنده

یکی دیگر از رنگ های مکمل رنگ سبز غازی رنگ خردلی است که می تواند فضا را دلپذیرتر کند. اگر مبل سبز کله غازی دارید، می توانید دیوار پشت آن را خردلی کنید و از چند کوسن هم رنگ استفاده کنید.

فیروزه-تزیین-8

استفاده از وسایل تزئینی مانند گلدان، پانل و …. در رنگ خردلی فضای شما را جذاب می کند. علاوه بر این، رنگ سبز سر غازی به خوبی با رنگ هایی مانند زرد تیره، نارنجی، سرخابی، سفید، خاکستری، طلایی و آبی سرمه ای هماهنگ می شود.

اگر به دکوراسیون علاقه دارید، اینجا را ادامه دهید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=319239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.