افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دو گل برای تساوی استقلال و ملوان در نیمه اول – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 338333
دو گل برای تساوی استقلال و ملوان در نیمه اول – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ظهر امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد. نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رضا قندی پور (7) برای ملوان و رامین رضاییان (پنالتی 32-) […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ملوان بندر انزلی ظهر امروز از ساعت 19 و 30 دقیقه در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

رضا قندی پور (7) برای ملوان و رامین رضاییان (پنالتی 32-) برای استقلال گلزنی کردند.

ترکیب استقلال و ملوان.

سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، علیرضا کوشکی، محمدحسین اسلامی، جلال الدین مشاریپوف و آرمان رمضانی ترکیب مورد نظر جواد نکونام در شروع بازی امروز بودند.

مازیار زارع سرمربی ملوان نیز تصمیم گرفت بازیکنان زیر را به میدان بیاورد.

حبیب فرعباسی، سعید کریمی، محمدرضا رضایی، ابوذر صفرزاده، یونس اکبرپور، امید نورافکن، نیما عزیری، رضا میرزایی، صادقی، رضا قندی پور و محمد عمری.

بازی شجاع ملوان با اشتباه عجیب مدافع استقلال

دیدار دو تیم با میل هجومی بالای استقلال تهران آغاز شد اما دوندگی عالی هافبک های ملوان باعث نشد تا بازیکنان پایتخت با خطای رافائل سیلوا در پاس عقب و رضا قندی پور در الف توپ را به دست آورند. نبرد تن به تن با آرمین سهرابیان درهای استقلال را پاک می کند و باز می کند.

بعد از این گل استقلالی ها سعی کردند از جناحین برای سانتری به محوطه ملوان نفوذ کنند که چند بار شوپاد فرعباسی واکنش نشان داد اما در نهایت ضربه محکم رضاییان را از دست داد تا ضربه محکم او به تور گل ملوان برخورد کند.

جسارت ملوان در ادامه بازی باعث شد تا باز هم رو به جلو بازی کنند تا قندی پور باز هم در دقیقه 39 صاحب موقعیت گلزنی شود اما این بار سیلوا مانع از گلزنی او شد.

بی اطلاعی از رادیو و تلویزیون به VAR

کوپال نظمی داور مسابقه پس از اعلام پنالتی منتظر تصمیم داور ویدیویی بود اما باز هم خبری از نمایش صحنه بازبینی شده توسط صداوسیما که طبق اعلام فدراسیون تمامی تصاویر را دارد، منتشر نشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338333

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.