افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

دو کارگر مجروح در آتش سوزی پالایشگاه شوشتر جان باختند

  • کد خبر : 402143
دو کارگر مجروح در آتش سوزی پالایشگاه شوشتر جان باختند

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن دو کارگر مجروح در انفجار پالایشگاه پارس پترو شوشتر خبر داد. به گزارش صبح امروز، علیرضا نجفی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی پالایشگاه پارس پتروشوشترا گفت: در پی این حادثه سه مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله […]







مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از کشته شدن دو کارگر مجروح در انفجار پالایشگاه پارس پترو شوشتر خبر داد.



به گزارش صبح امروز، علیرضا نجفی با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه آتش سوزی پالایشگاه پارس پتروشوشترا گفت: در پی این حادثه سه مصدوم به بیمارستان سوانح و سوختگی آیت الله طالقانی اهواز منتقل شدند.

وی افزود: دو نفر از مصدومان سوختگی 100 و 90 درصدی داشتند و حالشان بسیار بد بود و در شرایط ناپایدار قرار داشتند. همکاران متخصص و فوق تخصص مختلف از این مصدومان عیادت کردند، اما با توجه به ناپایدار بودن وضعیت بیماران، امکان نجات آنها نزدیک به صفر بود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: این دو بیمار که 37 و 39 ساله بودند ظهر دیروز (6 مهر) در بیمارستان فوت کردند.

وی افزود: مصدوم دیگر زیر 40 سال و دارای 36 درصد سوختگی بود که با وضعیت پایدار و هوشیار و با رضایت شخصی برای ادامه درمان ترخیص شد.

نجفی گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به خانواده و همکاران این دو کارگر عزیز تسلیت می گوید.

پالایشگاه پارس پتروشوشتر سه شنبه شب (چهارم مهرماه) بر اثر حادثه دچار انفجار و آتش سوزی شد. در این حادثه 7 نفر از پرسنل پالایشگاه مجروح و دو نفر جان باختند.

منبع: ایسنا




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402143

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.