افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

دو کارخانه لبنی 87 میلیارد تومان جریمه شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 158435
دو کارخانه لبنی 87 میلیارد تومان جریمه شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امراللهیمدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح نظارتی در کارخانجات تولید لبنیات برای رعایت دستورالعمل 50 درصدی مقدار شیر ورودی برای تولید 4 کالای الزامی خبر داد. و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از استان تهران، گزارش تخلف حدود 87 میلیارد تومبا از دو کارخانه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود امراللهیمدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی از اجرای طرح نظارتی در کارخانجات تولید لبنیات برای رعایت دستورالعمل 50 درصدی مقدار شیر ورودی برای تولید 4 کالای الزامی خبر داد. و گفت: در بازدیدهای صورت گرفته از استان تهران، گزارش تخلف حدود 87 میلیارد تومبا از دو کارخانه لبنیات را برای بررسی به سازمان زندانهای دولتی ابلاغ کرده ایم.

وی ادامه داد: طرح نظارتی برای کارخانه های لبنی برای رعایت بخشنامه 50 درصدی میزان نهاده شیر برای تولید 4 محصول مشمول تنظیم بازار مانند دو و نیم کیلوگرم ماست، 900 گرم بدون چربی وجود دارد. شیر نایلون، یک لیتر شیر بدون چربی و 400 گرم پنیر UF.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالایی وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه این طرح در سراسر کشور در حال اجراست، افزود: در اجرای این طرح از تمامی واحدهای تولیدی لبنیات سراسر کشور بازدید می شود. . و اینکه آیا هر واحد تولیدی دستورالعمل های ابلاغی را رعایت می کند یا خیر. در غیر این صورت طبق قانون با آن تهیه کننده رفتار خواهد شد.

امراللهی وی بیان کرد: محصولات غنی شده قیمت اعلامی از سوی سازمان حمایت از مصرف کننده ندارند و کارخانه های تولید کننده محصولات دارای تنظیم بازار تحت عنوان هستند. پروبیوتیک و D3 تولید می کنند که خلاف مقررات بازار است و متخلفان به صورت قانونی مجازات خواهند شد.

وی در پایان از تولیدکنندگان خواست اصلاحات لازم را در روند تولید انجام دهند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158435

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.