افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
5

دو هزار متقاضی برای یادگیری دانش کسب و کار

  • کد خبر : 281951
دو هزار متقاضی برای یادگیری دانش کسب و کار

کمبود نیروی انسانی به ویژه نیروی کار متخصص یکی از مهم ترین چالش های شرکت ها در سال های اخیر بوده است. در اکوسیستم استارتاپی، این چالش به دلیل مهاجرت زیاد نیروی کار جوان آشکارتر شده است. شرکت مسافرتی اسمارتک نیوز در ابتدای سال 1403 با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه بازرگانی دوره ای […]

کمبود نیروی انسانی به ویژه نیروی کار متخصص یکی از مهم ترین چالش های شرکت ها در سال های اخیر بوده است. در اکوسیستم استارتاپی، این چالش به دلیل مهاجرت زیاد نیروی کار جوان آشکارتر شده است.

شرکت مسافرتی اسمارتک نیوز در ابتدای سال 1403 با هدف تربیت نیروهای متخصص در زمینه بازرگانی دوره ای به نام «آکادمی بازرگانی اسمارتک نیوز» برگزار کرد. در این فراخوان از علاقه مندان و واجدین شرایط با ارائه رزومه جهت شرکت در این دوره دعوت به عمل آمد.

علی ابروشن مدیر منابع انسانی شرکت مسافرتی اسمارتک نیوز پس از پایان این فراخوان درباره استقبال از آن می گوید: با فراخوانی در صفحات رسمی خود شروع کردیم که با استقبال خوبی مواجه شد و در مرحله اول حدود دو هزار رزومه دریافت کردیم. در حال حاضر بررسی این رزومه ها برای انتخاب 120 نفر برای مرحله بعدی آغاز شده است این 40 نفر پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم برای ورود به بازار کار در سطوح مدیریتی و کارشناسی ارشد در بخش بازرگانی هر سازمان به ویژه شرکت های گردشگری آماده می شوند.

آبروشن در مورد محدود کردن تعداد افرادی که آموزش می بینند، می گوید: ما اصرار داریم که آموزش توسط مدیران و رهبران سازمان خودمان انجام شود تا اطمینان حاصل شود که فقط آموزش تئوری نیست و افراد از تجربیات در فرآیند آموزش و با استفاده از آن استفاده می کنند. پروژه هایی که در حال انجام هستند، “این فرآیند یک فرآیند آموزشی کارآمد ایجاد می کند و مردم را برای حل چالش های واقعی بازار کار آماده می کند.”

اسمارتک نیوز امیدوار است با راه اندازی این آکادمی بتواند گامی مثبت در جهت رفع یکی از چالش های نیروی انسانی در بازار کار ایران بردارد و با تربیت نیروی متخصص و آشنا به حوزه گردشگری بخشی از نیازهای این صنعت را برطرف کند. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=281951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.