افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

دو ماه از پاییز می گذرد و هنوز بارانی مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید؟ شاید به این دلیل که نمی دانید چگونه آن را پیکربندی کنید.

  • کد خبر : 132153
دو ماه از پاییز می گذرد و هنوز بارانی مورد علاقه خود را پیدا نکرده اید؟  شاید به این دلیل که نمی دانید چگونه آن را پیکربندی کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه داشتن یک استایل خوب و جذاب برای همه مهم است، زیرا داشتن استایل جذاب می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و مهم ترین نکته برای رسیدن به این هدف این است که بدانید چه زمانی و کجا […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه داشتن یک استایل خوب و جذاب برای همه مهم است، زیرا داشتن استایل جذاب می تواند اعتماد به نفس شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و مهم ترین نکته برای رسیدن به این هدف این است که بدانید چه زمانی و کجا چه بپوشید. برای مثال نمی توانید برای کت و شلوار مناسب برای خواستگاری، شلوار زیپ دار بپوشید زیرا در این شرایط به استایل رسمی نیاز دارید و باید بسیار سنگین و رنگارنگ به نظر برسید. این کار چندان جالبی نیست. حالا که در پاییز هستیم، با توجه به شرایط و فصلی که در آن هستیم، چه لباس هایی را خیلی مثبت می دانید؟

احتمالاً بسیاری از شما ترجیح می دهید به سراغ مانتوهای ترنچ یا بارانی بروید و بسیاری از شما به دنبال این هستید که بدانید بارانی های جدید امسال چگونه خواهند بود، در حالی که از نظر مانتوهای بارانی توصیه می کنیم به سراغ یک سری مانتوهای بارانی بروید که همیشه هستند. شیک هستند و می توانید در فصول سرد و روزهای بارانی مخصوصا در فصل پاییز از آنها استفاده کنید، البته بارانی های زنانه انواع مختلفی دارند که هر کدام عملکردی دارند، مثلا یکی از آنها به سادگی ضد آب است یا یکی از آنها ساخته شده است. از بوم، به همین دلیل حتی شما را گرم نگه می دارد و نیازی به پوشیدن لباس گرم زیر آن نیست و… حال می خواهیم به چند روش مختلف استایل با بارانی های متنوع اشاره کنیم.

پوشیدن کت های بافتنی در زیر باران برای گرم ماندن و شیک به نظر رسیدن

یکی از راه های پوشیدن آن در سردترین فصل سال، پوشیدن مانتو بافتنی زیر این لباس است، ترجیحاً به رنگ تیره و خنثی، مثلا مشکی، بافتنی مشکی با شلوار جین تنگ. چکمه و روسری مشکی به همراه بارانی در هر رنگی از شتری، زیتونی و نخودی تا انتها می تواند زیبایی منحصر به فردی در استایل شما ایجاد کند که نظر همه را به خود جلب کند.

بنابراین اگر سردتان است می توانید یک بارانی بافت دار بپوشید، البته کت بارانی باید به اندازه ای بزرگ باشد که به راحتی زیر آن بافت بپوشد و اگر خیلی جاذب باشد شما را پف می کند و ظاهر جالبی ایجاد نمی کند. .

باران شدید امسال

می توانید در قطب جنوب یک بارانی آستر بپوشید

آن دسته از بارانی هایی که آستری دارند در لایه میانی خود پشم شیشه دارند، بنابراین این نوع بارانی برای پوشیدن در سردترین روزهای سال مناسب است و ضخامت آن می تواند شما را از سرمای زمستان محافظت کند. کمی گشاد است، می توانید زیر آن لباس بافتنی ضخیم بپوشید تا گرم بماند. به عنوان مثال می توانید یک کت شلواری شتری با کلاه هم رنگ، چکمه های این رنگ و ست کیف بپوشید و در شلوار از رنگ خنثی مانند مشکی استفاده کنید.

باران شدید امسال

مانند شخصیت های اصلی فیلم های معمایی با بارانی های کلاهدار باشید.

اگر در روزهای بارانی سر و گردنتان خیس می شود و در این قسمت ها احساس سرما می کنید، توصیه می کنیم به جای استفاده از روسری یا کلاه، بارانی های مقنعه دار را امتحان کنید، زیرا کلاه آن ها از آنها جدا می شود و نیازی به استفاده از آن نیست. کلاه جداگانه ای داشته باشید و با گذاشتن کلاه های آنها روی سر خود ظاهری مرموز پیدا می کنید که هیچ محدودیتی ندارد، بنابراین برای احمقانه به نظر رسیدن می توانید یک بارانی انتخاب کنید، یک کت بارانی مشکی و بلند با کلاه انتخاب کنید. و بقیه لباس ها را مشکی انتخاب کنید و در قسمت اکسسوری ها فقط از عینک هایی با دسته سفید استفاده کنید.

باران شدید امسال

یک ست روسری و بارانی زیبا می تواند کلاس استایل شما را بالا ببرد

اکثر یقه های بارانی باز هستند و اگر لباس گرم نپوشید و زیر آن یقه اسکی نپوشید، ممکن است سر و گردن شما سرد شود، بنابراین برای جلوگیری از این امر می توانید روسری بپوشید که می تواند ترکیبی از رنگ باشد. باید در سبک شما باشد و به عنوان نقطه کانونی و ارتباطی در سبک شما در نظر گرفته شود.

باران شدید امسال

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.