افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
4

دو غذای ایرانی در لیست 50 اسنک خوشمزه جهان!

  • کد خبر : 21106
دو غذای ایرانی در لیست 50 اسنک خوشمزه جهان!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اطلس طعم ها دایره المعارف معروفی از غذاهای محلی، رستوران های سنتی و دستور پخت های معتبر از سراسر جهان است که اخیراً کشک بادمجان، ماست ایرانی و خیار را در فهرست 50 اسنک برتر جهان قرار داده است. طبق لیستی که به تازگی در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانانیوز- اطلس طعم ها دایره المعارف معروفی از غذاهای محلی، رستوران های سنتی و دستور پخت های معتبر از سراسر جهان است که اخیراً کشک بادمجان، ماست ایرانی و خیار را در فهرست 50 اسنک برتر جهان قرار داده است. طبق لیستی که به تازگی در این سایت به روز شده، کشک بادمجان در رتبه هفتم و ماست و خیار در رتبه سی و هفتم قرار دارند.

کشک بادمجان به عنوان یک پیش غذای لذیذ ایرانی در سایت اطلس طعم ها درج شده است و پیشنهاد می شود با نان پیتای گرم سرو شود. در توضیحات مکتوب در مورد ماست و خیار به عنوان یک دیپ یا میان وعده ایرانی ساده و با طراوت معرفی شده است و مواد آن به طور کامل توضیح داده شده است و نوشته شده است که: ماست و خیار یک میان وعده ماست خام با خیار و شوید است و فقط یک عدد میل می کند. چند دقیقه برای آماده سازی این میان وعده مبتنی بر ماست طبیعی است که با سبزیجات خشک، گلبرگ های گل رز و آجیل برشته تکمیل می شود.

ماست-و-خیار-1

رتبه بندی این غذاها بر اساس نظرات مخاطبان است که با یک سری مکانیزم ها کاربران واقعی را شناسایی می کند و امتیاز ربات ها یا افراد محلی را نادیده می گیرد و بیش از آنچه سیستم می داند به رتبه های کاربران ارزش می دهد. هدف آنها ترویج غذاهای محلی عالی و برانگیختن کنجکاوی در مورد غذاهایی است که امتحان نکرده اید. این سایت منتظر رای مخاطبان خود است تا در یک بازه زمانی خاص بهترین غذاها را انتخاب کند. برای لیست 50 تنقلات برتر دنیا تا 17 می 2023 حدود 5650 رای ثبت شد که از این تعداد 3576 رای قابل بررسی بود. قبل از کشک، ماست و خیار، غذای ایرانی دیگری به فهرست غذاهای محبوب این سایت راه پیدا کرده بود. مدتی پیش زیتون پرورشی به عنوان یکی از 100 غذای گیاهی منتخب جهان توسط کاربران این سایت انتخاب شد.

منبع: هفت صبح

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.