افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

دو حلقه در زنجیره فولاد و مس، نیروی محرکه توسعه بخش معدن

  • کد خبر : 28186
دو حلقه در زنجیره فولاد و مس، نیروی محرکه توسعه بخش معدن

به گزارش بازار، محمدرضا متقی نیا امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیأت مدیره ایمیدرو که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، چشم انداز یک برنامه پیش روی این سازمان را ارائه کرد. و تاکید کرد: در مسیر دستیابی به اهداف عالی توسعه معدن و صنایع معدنی باید […]

به گزارش بازار، محمدرضا متقی نیا امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس هیأت مدیره ایمیدرو که با حضور عباس علی آبادی وزیر صنعت معدن و تجارت برگزار شد، چشم انداز یک برنامه پیش روی این سازمان را ارائه کرد. و تاکید کرد: در مسیر دستیابی به اهداف عالی توسعه معدن و صنایع معدنی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که ثروت کنونی معادن و منابع طبیعی خدادادی را به عاملی برای خلق و تولید ثروت تبدیل کنیم. به خصوص برای نسل های آینده

وی در این اقدام که با حضور مدیران کل شرکت های اصلی معدنی و معدنی، معاونان و مدیران ایمیدرو برگزار شد، افزود: باید از صرف این منابع در هزینه های جاری خودداری کنیم.

متقی نیا دو حوزه زنجیره فولاد و مس را محرک توسعه معادن و صنایع معدنی دانست و گفت: بخش روی، آلومینیوم، طلا، تیتانیوم و عناصر کمیاب از دیگر حوزه های توسعه است، اما فولاد و مس عمل می کنند. به عنوان راننده .

رئیس کمیته اجرایی ایمیدرو درباره الزامات توسعه معدن و صنایع معدنی افزود: در این برنامه زیرساخت هایی مانند آب، برق، گاز، جاده و خطوط ریلی و دریایی علاوه بر کاربری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. دانش مدرن و نسل چهارم فناوری و توسعه را باید از الزامات دانست.

متقی نیا گفت: رصد و بهره گیری از آخرین تحولات معدن و صنایع معدنی در سراسر جهان یکی از مهم ترین الزامات پیش رو است و یکی از مهمترین نمادهای آن هوشمندی فرآیند است.

وی افزود: علاوه بر تحقق اهداف خصوصی سازی، در فرآیند واگذاری باید بتوان منافع ملی حال و آینده را تضمین کرد.

رئیس هیئت مدیره ایمیدرو نیز بر همدلی و یکپارچگی سازمانی تاکید کرد و آن را عامل تحرک و توسعه بیشتر در بخش معدن و صنایع معدنی دانست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=28186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.