افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
3

دو بازیکن جوان پرسپولیس در راه چادرملو – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 311964
دو بازیکن جوان پرسپولیس در راه چادرملو – اخبار قرمز – پرسپولیس نیوز

دو بازیکن جوان پرسپولیس احتمالا به عنوان بازیکن قرضی راهی چادرملو خواهند شد. امید فهمی و میلاد سرخی دو بازیکن جوان پرسپولیس هستند که به دلیل ترافیک شدید در خط هافبک این تیم تصمیم گرفته اند به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شوند و بازی های بیشتری را در لیگ 24 تجربه کنند. چند […]

دو بازیکن جوان پرسپولیس احتمالا به عنوان بازیکن قرضی راهی چادرملو خواهند شد.

امید فهمی و میلاد سرخی دو بازیکن جوان پرسپولیس هستند که به دلیل ترافیک شدید در خط هافبک این تیم تصمیم گرفته اند به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شوند و بازی های بیشتری را در لیگ 24 تجربه کنند.

چند تیم لیگ برتری هم خواهان جذب این دو بازیکن هستند. از گل گهر و شمس آذر قزوین تا خیبر خرم آباد و چادرملوی اردکان. از این حیث مطلع شدیم که مذاکرات اولیه این باشگاه ها با باشگاه پرسپولیس به نتیجه رسیده است، اما سورگی و فهمی می خواهند فوتبال خود را در چادرملو ادامه دهند و چون نظر این بازیکن برای قرضی مهم است، باشگاه نیز موافقت کرد. وی از انتقال به مدیران چادرملو خبر داده است.

باشگاه پرسپولیس برای این نقل و انتقالات قرضی درخواست دریافت مبلغی را به عنوان رضایتنامه داشته است اما باشگاه چادرملو هنوز این موضوع را نپذیرفته است. با این حال باشگاه پرسپولیس به دنبال درآمدزایی و افزایش سقف بودجه خود است و با توجه به شرایط این دو بازیکن که دقایقی در تیم پرسپولیس بازی کرده اند، چادرملوی خواهان انتقال آنها بدون پرداخت پول است. بنابراین باید منتظر ماند و دید این دو باشگاه به توافق می رسند یا فهمی و سرخی باید تیم دیگری را برای ادامه فوتبال خود در نظر بگیرند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)