افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
0

دو انتصاب جدید در شهرداری تهران + جزئیات

  • کد خبر : 394191
دو انتصاب جدید در شهرداری تهران + جزئیات

به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور احکام جداگانه ای امیر یزدی را به عنوان مدیرعامل شرکت شهربان و حریمبان و محمد صابر باغخانی پور را به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در متن حکم امیر یزدی آمده است: با توجه به تعهد، […]

به گزارش رکنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور احکام جداگانه ای امیر یزدی را به عنوان مدیرعامل شرکت شهربان و حریمبان و محمد صابر باغخانی پور را به عنوان مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، در متن حکم امیر یزدی آمده است:

با توجه به تعهد، شایستگی و تجربه جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرعامل شرکت شهربان و حریم بان» منصوب می شوید.

انتظار می رود بر اساس اسناد و مدارک موجود و برنامه های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در ارائه خدمات، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره در امور برنامه ریزی به تضمین حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع، تمام توان و تجربه آن برای تحقق چشم انداز «تهران»؛ از الگوی کلان شهر جهان اسلام استفاده کنید.

امید است در سایه تحقق سیاست ها و برنامه های ابلاغی شاهد تداوم مسئولیت جنابعالی خواهم بود، توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام مسئولیت محوله از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

همچنین در متن حکم محمد صابر باغخانی پور آمده است:

نظر به شایستگی، تجارب و سوابق ارزنده، به موجب این حکم به سمت «مدیر کل محیط زیست و توسعه پایدار» منصوب می‌شود.

انتظار می رود با استعانت از ذات الهی و بهره گیری از توان و استعداد خادمان شهرداری تمام تلاش خود را برای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان شهر نمونه جهان اسلام» با محوریت تحقق مستندات مذکور، افزایش کارایی، حسن انجام وظایف محوله و ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی به شهروندان عزیز تهرانی.

مطمئنم در سایه عملکرد موثرش با اعتماد به راهبردهای عالی شهرداری تهران شاهد ادامه مسئولیت او خواهیم بود. برای شما آرزوی موفقیت روزافزون در انجام وظایف محوله از جانب خداوند دارم.»

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=394191

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.