افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

دویدن در سرما فواید بیشتری دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 167451
دویدن در سرما فواید بیشتری دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دکتر اخبار، همچنین اشاره می کند که ورزش در فصل زمستان می تواند راهی برای مبارزه با اختلال عاطفی فصلی باشد. دویدن می تواند یک تمرین باشد تاثير گذار برای تناسب اندام قلبی عروقی در تمام طول سال. دکتر “ژوزو بلومگرنیک متخصص پزشکی ورزشی مراقبت های اولیه در […]

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از دکتر اخبار، همچنین اشاره می کند که ورزش در فصل زمستان می تواند راهی برای مبارزه با اختلال عاطفی فصلی باشد.

دویدن می تواند یک تمرین باشد تاثير گذار برای تناسب اندام قلبی عروقی در تمام طول سال.

دکتر “ژوزو بلومگرنیک متخصص پزشکی ورزشی مراقبت های اولیه در شیکاگو که رهبری تیم تحقیقاتی را بر عهده داشت، می گوید: «دویدن یک ورزش قلبی عروقی خوب است. تقریباً تمام ماهیچه‌های پاها و بازوهای شما هنگام دویدن استفاده می‌شوند، بنابراین اگرچه لزوماً تمرینی برای تمام بدن نیست، اما بسیار نزدیک است.

او افزود: «با دویدن در هوای سرد یا گرم از فواید قلبی عروقی برخوردار خواهید شد، اما کاری که بدن شما برای حفظ دمای بدن انجام می دهد، هنگام دویدن در هوای سرد کمی متفاوت است.

بلومگرن او به تعدادی از مطالعات اخیر اشاره می کند که مزایای دویدن در هوای سرد و چالش های دویدن در هوای گرم را برجسته می کند.

یکی از مزایای دویدن در هوای سردتر، تقویت روحی و روانی است که به کاهش اثرات اختلال عاطفی فصلی در ماه های زمستان کمک می کند.

یکی از عوامل جذاب دویدن در هوای سرد، تولید گرما است. یک فرآیند که بدن از طریق آن گرما را در دماهای سرد تولید و حفظ می کند.

بلومگرن او توضیح داد: «بدن از نظر گرم ماندن در هوای سرد فرآیند متفاوتی را طی می‌کند، که معمولاً به چیزی به نام چربی قهوه‌ای برای کمک به سوزاندن کالری متکی است. در پاسخ به سرما، بدن چربی قهوه‌ای بیشتری تولید می‌کند که در حفظ یا تولید گرما بهتر از چربی سفید است.

با این حال، کارشناسان تاکید می کنند که مسابقات زمستانی ممکن است به اقدامات احتیاطی بیشتری در مورد لباس و کفش نیاز داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.