افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

دونالد ترامپ با استفاده از بیت کوین همبرگر خرید!

  • کد خبر : 368560
دونالد ترامپ با استفاده از بیت کوین همبرگر خرید!

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، یک همبرگر با استفاده از بیت کوین در یک رستوران محلی در نیویورک خرید. این موضوع با توجه به مواضع سابق ترامپ مورد توجه قرار گرفت. به گزارش اسمارتک نیوز، دونالد ترامپ که در سال های گذشته بیت کوین و ارزهای دیجیتال را پروژه های تقلبی می […]

دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا، یک همبرگر با استفاده از بیت کوین در یک رستوران محلی در نیویورک خرید. این موضوع با توجه به مواضع سابق ترامپ مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش اسمارتک نیوز، دونالد ترامپ که در سال های گذشته بیت کوین و ارزهای دیجیتال را پروژه های تقلبی می دانست، در آستانه انتخابات نظر خود را تغییر داده و مدتی است که خود را حامی ارزهای دیجیتال معرفی کرده است.

داستان خرید همبرگر با استفاده از بیت کوین

رستوران پابکی نیویورک که به پذیرش بیت کوین برای پرداخت مشتریان مشهور است، در 18 سپتامبر میزبان دونالد ترامپ بود.

بر اساس ارسال حساب Pubkey در پلتفرم X، ترامپ از بیت کوین برای پرداخت هزینه همبرگرهایی که خریده بود استفاده کرد. این موضوع در پلتفرم Truth Social دونالد ترامپ نیز گزارش شده است.

این رویداد کمتر از دو روز پس از آن رخ داد که ترامپ از راه‌اندازی یک توکن از طریق World Liberty Financial، پلتفرمی که توسط اعضای خانواده او اداره می‌شود، خبر داد. علیرغم اینکه یک بار بیت کوین را کلاهبرداری خواند و بازار کریپتو پشتیبانی نشد، اخیراً ترامپ استخراج کنندگان بیت کوین را به عنوان بخشی از کمپین 2024 خود تأیید کرد. ترامپ همچنین در کنفرانس بیت کوین 2024 در نشویل سخنرانی کرد.

رستوران پست Pubkey در پلتفرم X
رستوران پست Pubkey در پلتفرم X

ترامپ در ویدئویی که از این مراسم ضبط شده است، تعداد زیادی همبرگر می خرد و بین افراد حاضر توزیع می کند. در این ویدیو او این همبرگرها را گفتهمبرگرهای کریپتواو تماس می گیرد

بر اساس گزارش های منتشر شده، ترامپ حداقل به همان اندازه 1 میلیون دلار دارایی دیجیتالی دارد.

کمتر از دو ماه مانده به انتخابات آمریکا

دونالد ترامپ مدعی شده است که شانس زیادی برای کسب آرای الکترال ایالت نیویورک در انتخابات نوامبر دارد. با این حال، از سال 1988، نامزدهای دموکرات در هر انتخابات ایالت پیروز شده اند. نظرسنجی پلتفرم ActiVote در ماه آگوست نشان داد که کامالا هریس در این ایالت آرای بیشتری از ترامپ کسب کرده است.

برخلاف ترامپ، کامالا هریس ارزهای دیجیتال را بخشی از کمپین خود قرار نداده است. کارشناسان رمزنگاری معتقدند که هریس، در صورت پیروزی در انتخابات، از سیاست های بایدن در مورد ارزهای دیجیتال خیلی دور نخواهد بود.

یکی از مشاوران ارشد هریس در ماه اوت اعلام کرد که معاون رئیس جمهور فعلی ایالات متحده در صورت پیروزی در انتخابات از سیاست های طرفدار رمزارز حمایت خواهد کرد. کمیته اقدام سیاسی Future Forward که از نامزدهای دموکرات حمایت می کند، کمک های مالی را در قالب ارزهای دیجیتال نیز می پذیرد.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-09-19 15:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368560

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.