افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
5

دومین رویداد ملی مدارس آینده در دی ماه برگزار می شود

  • کد خبر : 155925
دومین رویداد ملی مدارس آینده در دی ماه برگزار می شود

بسته به بازار؛ محمد ترکمانه، مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی مدارس آینده، اظهار داشت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور. مدارس و برکت بنیاد ستاد کل فرمان امام (ره) بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه را در چارچوب نظام تامین، […]

بسته به بازار؛ محمد ترکمانه، مدیرکل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی مدارس آینده، اظهار داشت: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز کشور. مدارس و برکت بنیاد ستاد کل فرمان امام (ره) بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه را در چارچوب نظام تامین، فضا، تجهیزات در نظر دارد. و تکنولوژی و بلند مدت و آینده نگر. افق، امسال دومین رویداد ملی مدارس آینده را برگزار می کند.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد شرکت های تولیدی، موسسات دانش بنیان، شرکت های مهندسی مشاور، پژوهشگران، صاحبان ایده، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پارک های علم و فناوری خواهند بود.

ترکمانه درباره محورها و مضامین این رویداد ادامه داد: این رویداد دارای چهار محور شامل مدرسه و نظام آموزش و پرورش آینده، مدرسه آینده مرکز تربیت و توسعه محله (مدرسه مقیاس شهر)، مدرسه بیرون از آینده و محیط فیزیکی (مدرسه در مقیاس بدن) و معلم آینده و تجهیزات و فناوری های آموزشی (مدرسه در مقیاس اجزاء).

مدیرکل بنیاد برکت تصریح کرد: روش های نوین در تصمیم گیری و مدیریت کلان آموزش و پرورش (مدیریت درونی مدیریت مدرسه)، هم افزایی نهادها در محوریت مدارس در محلات، سیستم ها و فناوری های ساختمانی، سیستم های مدرن گرمایشی، سرمایشی و الکترونیکی. تجهیزات و استفاده از هوش مصنوعی در فرآیند طراحی، ساخت و تجهیز از جمله موضوعات دومین مدارس ملی رویداد آینده است.

وی خاطرنشان کرد: مهلت ارائه آثار تا 9 آذرماه است و این رویداد 30 آذرماه برگزار می شود.

ترکمانه در خصوص جوایز و مزایای شرکت در این رویداد گفت: حمایت از ایده ها و آثار منتخب بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در قالب اعطای تسهیلات، نمایشگاه ایده و آثار در نمایشگاه و چاپ ایده ها و آثار کتاب مدرسه آینده یکی از جوایز این مسابقه است.

لازم به ذکر است علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به Future.dres.ir مراجعه کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=155925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.