افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 16 October , 2024
1

دومین رویداد ملی فناوری کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 398701
دومین رویداد ملی فناوری کشاورزی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر حسین برزگر، ظهر امروز چهارشنبه در دومین رویداد کشوری از نظر فن آوری اداره کشاورزی گفت: دومین رویداد ملی. از نظر فن آوری بخش کشاورزی با هدف هدایت تفکر شرکت های دانش بنیان به سمت استفاده بهتر از پسماندهای بخش کشاورزی به عنوان یک دغدغه جدی زیست محیطی برگزار شد. وی […]

به گزارش خبرنگار مهر حسین برزگر، ظهر امروز چهارشنبه در دومین رویداد کشوری از نظر فن آوری اداره کشاورزی گفت: دومین رویداد ملی. از نظر فن آوری بخش کشاورزی با هدف هدایت تفکر شرکت های دانش بنیان به سمت استفاده بهتر از پسماندهای بخش کشاورزی به عنوان یک دغدغه جدی زیست محیطی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه با وجود اینکه در حوزه امنیت غذایی به خودکفایی بیش از 85 درصدی رسیده‌ایم، در حوزه تامین نهاده‌ها وابستگی بیشتری داریم، افزود: برای استفاده از دانش روز برای تولید پیش‌نیازهای تولید که همان نهاده‌ها هستند، استفاده کنیم. باید روی شرکت های دانش در این زمینه سرمایه گذاری کنیم تا در دومین رویداد ملی این میزان افزایش یابد. از نظر فن آوری در بخش کشاورزی برنامه ریزی برای افزایش سرمایه گذاری انجام شد.

در ادامه بیژن هچیتی رئیس مرکز آموزش و تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی نیز اظهار داشت: به مناسبت پنجاهمین سالگرد تاسیس سازمان پژوهش های آموزشی و ارتقاء کشاورزی دومین رویداد ملی است از نظر فن آوری کشاورزی دانش بنیان برای حل چالش های بخش کشاورزی انجام شد.

وی گفت: 30 ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد و پس از ثبت نام در دبیرخانه مذکور، سه ایده به عنوان بهترین ها برای مسابقات کشوری ارائه شد.

علی مرشیدی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری گفت: در یک ماه گذشته 30 ایده و طرح دریافت، 30 دارو اجرا شد و در نهایت در مرحله اولیه طبقه بندی، صاحبان هفت ایده اول دعوت شدند و از ایده های خود دفاع کردند و در نهایت سه ایده به عنوان بهترین ها ارائه شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=398701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.