افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
5

دومین بمباران حدیده یمن در یک روز توسط آمریکا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 202697
دومین بمباران حدیده یمن در یک روز توسط آمریکا – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های منطقه از حملات هوایی جنگنده های آمریکایی به مناطقی از یمن خبر دادند. به این معنا گفته می شود که محدوده «سر عیسی» در منطقه السلیف در شمال غربی شهر حدیده یمن هدف حملات هوایی جنگنده های آمریکایی قرار گرفته است. جزئیات بیشتری از این […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه های منطقه از حملات هوایی جنگنده های آمریکایی به مناطقی از یمن خبر دادند.

به این معنا گفته می شود که محدوده «سر عیسی» در منطقه السلیف در شمال غربی شهر حدیده یمن هدف حملات هوایی جنگنده های آمریکایی قرار گرفته است.

جزئیات بیشتری از این حملات منتشر نشده است.

این دومین بار در کمتر از 12 ساعت است که مناطق از حدیده یمن بمباران می شود. ساعاتی پیش رسانه ها از حمله جدید آمریکا و انگلیس خبر دادند. حدیده آنها در غرب یمن گزارش داده بودند. بر اساس این گزارش، منطقه تاهیتی در استان حدیده یمن مورد حمله متجاوزان آمریکایی و انگلیسی قرار گرفت.

این در حالی است که ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده (centcom) تایید کرد که کشتی تجاری استار نیروهای یمنی دیروز در تنگه باب عزادار با دو موشک حمله کردند.

centcom وی با صدور بیانیه ای در تایید این خبر اعلام کرد که کشتی «ستاره عنبیهبا وجود مجروحیت جزئی، از دریای سرخ به راه خود ادامه داد.

سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز دوشنبه با صدور بیانیه ای از توقیف ناو آمریکایی استار توسط نیروی دریایی این کشور خبر داد. عنبیه او با یک سری موشک های مناسب نیروی دریایی حمله کرد و آن موشک ها با دقت به کشتی اصابت کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که نیروهای مسلح یمن مصمم به اجرای تصمیم خود برای جلوگیری از حرکت محموله ها یا کشتی های اسرائیلی به بنادر سرزمین های اشغالی تا پایان تهاجم به غزه و رفع محاصره این منطقه هستند.

نیروهای مسلح یمن تصریح کرد: نیروهای ما در پاسخ به جنایات صهیونیست ها علیه برادرانمان در غزه و همچنین در پاسخ به تجاوزات آمریکا و انگلیس به یمن، هرگز از انجام عملیات بیشتر دریغ نخواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=202697

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.