افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

دومین ایردراپ DOGS در بازی Bloom’s drop

  • کد خبر : 402661
دومین ایردراپ DOGS در بازی Bloom’s drop

بازی بلوم بازی تیم بلوم اعلام کرد که اولین ایردراپ DOGS در بازی دراپ بلوم به پایان رسیده و قرار است ایردراپ جدیدی برگزار شود. به گفته Blockchain Homeland، دومین ایردراپ DOGS در Reddrop Game Bloom برای بیش از 5 میلیون کاربر فعال در نظر گرفته شده و کاربران باید کیف پول های فعال داشته […]

تیم بلوم اعلام کرد که اولین ایردراپ DOGS در بازی دراپ بلوم به پایان رسیده و قرار است ایردراپ جدیدی برگزار شود.

به گفته Blockchain Homeland، دومین ایردراپ DOGS در Reddrop Game Bloom برای بیش از 5 میلیون کاربر فعال در نظر گرفته شده و کاربران باید کیف پول های فعال داشته باشند حداقل یک تراکنش خروجی بودن

ایردراپ جدید بلوم برای 5 میلیون نفر

تیم بلوم به کاربران و علاقمندان دراپ گیم اطلاع داده است که ایردراپ DOGS برای کسانی که واجد شرایط بودند به پایان رسیده است. این ایردراپ ویژه تا جمعه. 27 مهر (18 مهر) ساعت 23:30 به وقت تهران ادامه یافت و کاربران مجبور بودند قبل از پایان مهلت، توکن‌های Dogz خود را از Drop Game Bloom جمع‌آوری کنند.

Airdrop Dogs توسط Bloom Airdrop Dogs توسط Bloom
Airdrop Dogs توسط Bloom

لازم به ذکر است که این ایردراپ با انتقادات کاربران همراه بود؛ چون تعداد محدودی از بازیکنان، فقط حدود 100000 نفر آنها به صورت تصادفی و بر اساس معیارهایی که چندان واضح نبود انتخاب شدند. از این رو پروژه بلوم در حال برنامه ریزی یک ایردراپ دیگر و این بار برای تعداد بیشتری از کاربران است تا رضایت کاربران را جلب کند.

به این ترتیب دومین ایردراپ DOGS در روز دوشنبه 30 مهر (21 اکتبر) برای کاربران برگزار خواهد شد. این ایردراپ برای بیش از 5 میلیون کاربر فعال در نظر گرفته شده است.

برای شرکت در این Bloom airdrop جدید، کاربران باید داشته باشند کیف پول های فعال آن باشد حداقل یک تراکنش خروجی انجام داده اند این شرط به منظور اطمینان از مشارکت فعال کاربران در بازی ایجاد شده است.

عکس فوری از این ایردراپ جدید، در روز دوشنبه، 21 اکتبر (30 مهر) ساعت 11:30 به وقت تهران در این زمان وضعیت کیف پول ها بررسی و افراد واجد شرایط شناسایی می شوند.

جزئیات دقیق و اطلاعات بیشتر در مورد این ایردراپ جدید قبل از تاریخ شروع آن به اطلاع کاربران خواهد رسید.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-10-19 19:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402661

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.