افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 67398
دولت سیزدهم برای رفع معضلات و مشکلات در استان همدان عزم جدی دارد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان همدان پروژه ۶۰ واحدی سرکان تویسرکان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۰۴ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی […]

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر جمعه در آئین بهره‌برداری از اولین مجموعه مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان همدان پروژه ۶۰ واحدی سرکان تویسرکان اظهار کرد: در هفته دولت امسال ۱۰۰۴ پروژه با اعتبار ۱۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و ۱۷۵ پروژه با اعتبار ۴۰ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی شده است

وی افزود: در واگذاری زمین در طرح جوانی جمعیت در استان همدان برنامه‌ریزی لازم انجام شده و امروز شاهد افتتاح پروژه‌ای که در ۶۷ روز از ۳۰ درصد پیشرفت به افتتاح رسیده هستیم و امیدواریم شبکه فاضلاب این مجتمع هرچه سریع‌تر انجام شود.

استاندار همدان با بیان اینکه ۵۰ هکتار مجموعه اطراف این مجتمع با پیگیری فرماندار و دیگر مسئولان مراحل قانونی، تغییر کاربری و تشریفات اداری در راه و شهرسازی به قطعیت رسیده است، گفت: ۳۰ هکتار در بحث نهضت ملی و جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد خاطرنشان کرد: انتقال آب از سد تالوار از جمله کارهای اساسی دولت و کار جهادی در حوزه آب و آبرسانی در حال انجام است و همه دستگاه‌ها پای هستند.

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۸ پروژه با اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت امسال بیان کرد: امروز ۸۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی افتتاح و کلنگ زنی شده است.

استاندار. وی عنوان کرد: پروژه ۶۰ واحدی سرکان ۱۶ سال رها شده بود که با شروع به کار مجدد این پروژه امید در بین مردم به وجود آمده همچنین پروژه زمین ورزشی و مجموعه ورزشی خوبی در این منطقه در حال انجام است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=67398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.