افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

دولت سوئیس نیز به دنبال پاول دوروف است

  • کد خبر : 344820
دولت سوئیس نیز به دنبال پاول دوروف است

پاول دوروف، بنیانگذار معروف ارز دیجیتال تلگرام و تونکوین (TON) این روزها در کانون توجه منفی بین المللی قرار گرفته است. پس از دستگیری جنجالی وی در فرانسه به اتهاماتی از جمله مشارکت در جرایم سایبری، قاچاق مواد مخدر و فساد، اکنون گزارش شده است که وی در کشورهای دیگر مورد تحقیقات و اتهامات جدیدی […]

پاول دوروف، بنیانگذار معروف ارز دیجیتال تلگرام و تونکوین (TON) این روزها در کانون توجه منفی بین المللی قرار گرفته است. پس از دستگیری جنجالی وی در فرانسه به اتهاماتی از جمله مشارکت در جرایم سایبری، قاچاق مواد مخدر و فساد، اکنون گزارش شده است که وی در کشورهای دیگر مورد تحقیقات و اتهامات جدیدی قرار گرفته است.

به گزارش اسمارتک نیوز، این اتهامات گسترده می تواند اعتبار و آینده تلگرام و همچنین شبکه بلاک چین TON را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. با توجه به اینکه تلگرام و TON در بین میلیون‌ها کاربر و سرمایه‌گذار در سراسر جهان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، وقوع چنین رسوایی‌هایی می‌تواند به سرعت آن‌ها را در شرایط بحرانی قرار دهد.

اتهامات جدید علیه پاول دوروف در سوئیس

پاول دوروف پس از مدت ها بازداشت، دیروز با قرار وثیقه آزاد شد. وی با پرداخت وثیقه 5 میلیون یورویی و به شرط ترک فرانسه آزاد شد، حالا با تحقیقات جدید در سوئیس طبق گزارش فوربس، دوروف متهم به مواردی از جمله کمک به کلاهبرداران، قاچاقچیان مواد مخدر و سوء استفاده کنندگان جنسیدر دست بررسی است.

بر اساس همین گزارش دوروف نیز خشونت فیزیکی علیه کوچکترین پسرشان که متولد سپتامبر 2017 است، متهم به ایجاد جراحاتی مانند ضربه مغزی و اختلالات خواب شده است.

در این گزارش آمده است:

فوربس دریافته است که پاول دوروف، مدیر عامل و بنیانگذار تلگرام، که در فرانسه دستگیر شده است نیز مظنون به یک پرونده جنایی در سوئیس است. این پرونده توسط همسر سابقش ایرینا بولگار تشکیل شده است که ادعا می کند سه فرزند از دوروف دارد.

این پرونده جنایی که در مارس 2023 در ژنو تشکیل شد، ادعا می کند که دوروف به یکی از سه فرزندش آسیب فیزیکی وارد کرده است. به گفته یک مقام قضایی در ژنو، این پرونده ادعا می کند که دوروف به کوچکترین پسرش که در سپتامبر 2017 به دنیا آمد، در پنج نوبت بین سال های 2021 تا 2022 آسیب رسانده است.

آیا با «قوی سیاه» جدیدی در بازار مواجه هستیم؟

بسیاری از تحلیلگران مالی هشدار داده اند که این وضعیت می تواند منجر به “سیاه قوی» در بازار ارز دیجیتال جدید شوید که توانایی دارد ارزش بسیاری از ارزهای دیجیتال را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. این نگرانی ها به حدی است که برخی از کارشناسان معتقدند این امر می تواند منجر به سقوط آزاد در بازار شود، مشابه آنچه در گذشته برای برخی دیگر از ارزهای دیجیتال رخ داده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، دستگیری پاول دوروف تأثیر قابل توجهی بر بخش سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال داشته است. پس از دستگیری دوروف، علیرغم اعتراضات جهانی علیه آزادی بیان و حمایت از آزادی او، بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی داشته است.

نگرانی در مورد سقوط بازار در میان سرمایه گذاران به دلیل اختلالات اخیر در بلاک چین TON و تحقیقات جدید اتحادیه اروپا و سایر کشورها علیه دوروف افزایش یافته است. سقوط اخیر در بازار کریپتو، معامله گران را محتاط تر کرده است.

بر اساس تحلیل ها، قیمت TON Coin (TON) تحت فشار نزولی قرار دارد، اما در صورت انتشار اخبار مثبت، قیمت آن می تواند بهبود یابد. در زمان نگارش این مقاله، ToonCoin با قیمت 5.60 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته 1.33 درصد افزایش یافته است.

خبر فوق به نقل از رسانه اسمارتک نیوز در وبسایت اسمارتک نوشته شده است در تاریخ 2024-08-29 17:00:00

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.