افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
3

دولت رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار داده است

  • کد خبر : 183395
دولت رسیدگی به اقتصاد و معیشت مردم را در اولویت قرار داده است

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (شنبه 9 آذرماه) در نشست اعضای ستاد «چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» ضمن قدردانی از زحمات اعضای ادوار مختلف این ستاد. در برپایی هر چه بهتر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای عدالت، ایستادگی در برابر ظالمان، توجه به خواست و اراده مردم، […]

به گزارش بازار، سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز (شنبه 9 آذرماه) در نشست اعضای ستاد «چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» ضمن قدردانی از زحمات اعضای ادوار مختلف این ستاد. در برپایی هر چه بهتر جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای عدالت، ایستادگی در برابر ظالمان، توجه به خواست و اراده مردم، کارآمدی نظام اسلامی، دفاع از مظلومان را مورد توجه قرار داد. جایگزینی نظام ظالمانه فعلی به جای امر عادلانه و دفاع از عدالت برای ملت مظلوم فلسطین به عنوان یکی از آرمان های انقلاب اسلامی مورد قبول محقق است و افزود: گرامیداشت دهه فجر در واقع یک جشن است. و تجلیل از این پیروزی ها و دستاوردها.

رئیس جمهور با تاکید بر جذاب ترین و پربارترین جشن دهه فجر به ویژه راهپیمایی 22 بهمن امسال، تصریح کرد: اگرچه مراسم بزرگداشت دهه فجر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 برگزار می شود، اما 22 سال جدید داریم. بهمن هر سال ویژگی های خاص خود را دارد و یکی از شاخصه های مهم دهه فجر امسال مسئله اساسی جهان اسلام است که اوج جنایت ضدبشری صهیونیست ها علیه ملت مظلوم و مقاوم فلسطین است. که امروزه به مشکل اصلی کل جهان بشریت تبدیل شده است.

رئیسی در ادامه صحت موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و همچنین رویکرد انقلاب اسلامی در دفاع از مظلومان را یکی از جلوه های مهم انقلاب اسلامی برشمرد. دهه فجر افزود: کینه بی سابقه جهانی از وجود دروغین صهیونیست ها محصول مواضع و آرمان های انقلاب شکوهمند و نظام جمهوری اسلامی ایران به یقین پیروزی فلسطین مربوط می شود. ملت و نابودی رژیم صهیونیستی که باید به عنوان یک پیروزی بزرگ و جلوه ای از آثار دهه فجر جشن گرفته شود.

رئیس جمهور افشای ماهیت ظالمانه نظم و ساختار کنونی حاکم بر جهان را از دیگر نتایج مقاومت پیروزمندانه فلسطینی ها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن برشمرد و گفت: این موضوع نیز یکی دیگر از مظاهر انقلاب است. دهه فجر انقلاب اسلامی و همواره در شعارها و آرمان های انقلاب اسلامی بر ظلم و ظلم نظم کنونی جهانی تاکید شده است.

رئیسی با اشاره به برگزاری دو انتخابات در اسفند ماه سال جاری و در فاصله کوتاهی از سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: یکی دیگر از جلوه های مهم دهه فجر انقلاب اسلامی توجه به خواست مردم است. جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته همواره بر اساس خواست مردم اداره شده است و اساساً توجه به اراده مردم در این سرزمین که زاییده انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور دهه فجر را مظهر وحدت، وحدت و یکپارچگی ملی دانست و با بیان اینکه همه با هر سلیقه و دیدگاهی باید خود را سرور این ایام بدانند، اثربخشی و الگوی امیدبخش انقلاب اسلامی از وی دلیل کینه و کینه توزی دشمنان نسبت به این انقلاب را دانست و نظام برخاسته از آن را شناخت و خاطرنشان کرد: دهه فجر یعنی ایجاد امید و قدرت در دل ملت ها تا باور کنند می توانند کارهای بزرگی انجام دهند. با توکل به خدا و اتکا به سرمایه ها و پایه های او. پس دهه فجر باید زمینه ساز تبیین دستاوردهای بزرگ ملت ایران باشد که با وجود همه فشارها و تحریم ها و توطئه ها به دست آمده است.

رئیسی با اشاره به هجمه رسانه ای شدید دشمن به جمهوری اسلامی ایران، جهاد تبیینی را یکی از ابزارهای مهم مقابله با نفاق فرهنگی و جنگ ترکیبی دشمن دانست و تصریح کرد: دشمن به دنبال رکود اقتصاد کشور است. اما امروز شاهد آن است که رشد اقتصادی کشور 4 درصد است، در ابتدای دولت سیزدهم به بیش از 4 درصد رسید و بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، روند رشد اقتصادی در 6 ماهه اول ادامه داشت. این سال

رئیس جمهور روحیه ارائه خدمات عادلانه به همه مردم ایران و نه تنها به مناطق بهره مند از انقلاب اسلامی را برشمرد و بابیان اینکه اشاره به دستاوردها و پیشرفت ها به معنای نبود مشکل نیست، گفت: خواست مردم این است که عملکرد مسئولان در راستای اهداف باشد و آرمان های بیان شده در دهه فجر باید به طور کامل اجرا شود، بنابراین باید در عرصه قانون گذاری با قانون گذاری کارآمد، در عرصه عمل با اجرای دقیق و صحیح تلاش کنیم. کارها و در محدوده آزمایشی، امور مربوطه باید به نحوی انجام شود که منجر به کارایی و گره گشایی شود.

رئیسی با اشاره به بیانات مطرح شده در این جلسه مبنی بر اهمیت مسائل اقتصادی و توجه دشمن به برخی مشکلات در این زمینه، گفت: دولت مردمی تمام توان و تمرکز خود را برای رفع کمبودها و پاسخگویی به مطالبات مردم به کار گرفته و رسیدگی کرده است. برای اقتصاد و معیشت مردم، ایجاد رونق بیشتر در زندگی مردم با غلبه بر مشکلات ساختاری و مزمن اقتصادی و مشکلات اقتصادی و معیشتی را در اولویت قرار داده است.

رئیس جمهور همچنین ظرفیت عظیم ایرانیان خارج از کشور و دلبستگی عمومی آنان به کشور و انقلاب اسلامی را مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه بیشتر به این قشر از جمعیت ایرانی اسلامی شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183395

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.