افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
4

دولت باید برای سفره های مردم تدبیری عاجل بیندیشد

  • کد خبر : 30808
دولت باید برای سفره های مردم تدبیری عاجل بیندیشد

به گزارش بازار، سید جلیل میرمحمدی میبدی در صحن علنی امروز (سه شنبه 6 تیرماه) شورای اسلامی در سخنانی در این فرمان از دستاوردهای فراوان داخلی و خارجی که در سایه اخلاص و تلاش به دست آمده است، تشکر کرد. از دولت مردان و شخص رئیس جمهور. : توجه رئیس جمهور را به این نکته […]

به گزارش بازار، سید جلیل میرمحمدی میبدی در صحن علنی امروز (سه شنبه 6 تیرماه) شورای اسلامی در سخنانی در این فرمان از دستاوردهای فراوان داخلی و خارجی که در سایه اخلاص و تلاش به دست آمده است، تشکر کرد. از دولت مردان و شخص رئیس جمهور. : توجه رئیس جمهور را به این نکته جلب می کنم که همه این افتخارات زیر سایه گرانی و کاهش قدرت خرید مردم است و کام مردم انقلابی و فداکار به شدت تلخ شده است. اگر دولت می خواهد در گسترش و تعمیق حاکمیت داخلی و خارجی خود موفق باشد، باید برای سفره های مردمی تدبیری عاجل بیندیشد.

وی ادامه داد: در حالی که امروز مردم گله مند هستند، مردم ایران حق ندارند کالاهای اساسی خود مانند گوشت، مرغ، دارو، شیرخشک، مواد مصرفی پزشکی و لبنیات را هر روز با قیمتی بالاتر و همچنین با کمبود مقداری خریداری کنند. از آنها در بازار است.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم یادآور شد: در بحث حجاب و روسری بارها به متولیان امر تذکر داده شده که ترک برخورد با قانون شکنان نه تنها مشکلی را حل نمی کند بلکه عمق را بیشتر می کند. . و وسعت تنش و دوقطبی در جامعه.

وی گفت: امروز می بینید که کم کاری ما باعث شد عده ای هنجار شکن به راحتی حداقل حد حجاب را کنار بگذارند و به نظام و خانواده شهدا توهین کنند و حالا بعد از کشف حجاب درصدد حرکت هستند. . مزرعه به سمت وسط میدان لباس را درآورده و آزادانه مشروبات الکلی و غیره مصرف کنید. عدم اقدام صحیح و اصولی برای مقابله با این پدیده جز ریشه های خانواده ایرانی را از کار می اندازد و موتور محرکه پیشرفت کشور در همه زمینه ها را از کار می اندازد. بازدارندگی در برابر الگوهای تولید غیرعادی مانند افراد مشهور، وبلاگ نویسان و غیره. قطعاً فوری ترین اولویت در این زمینه است و دولت نباید تسلیم صداهای مجازی و ماهواره ای این افراد شود.

وی بیان کرد: از وزیر محترم آموزش و پرورش و مسئولین سازمان سنجش کشور برای برآورده شدن مطالبات دیرینه مردم شریف و نجیب شهرستان تفت و تعیین سهمیه سوم کنکور برای دانش آموزان این شهرستان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم. . تصمیم برای پیگیری این موضوع برای وزیر سابق و فعلی آموزش و پرورش و رئیس سازمان سانس بسیار نگران کننده بود، امیدواریم اجازه دهند و از اینکه یکی از خواسته های اساسی سازمان را عملی کرده اند کمال تشکر را داریم. مردم شریف . تافت برای چندین سال.

معاون رئیس جمهور و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: تکمیل پروژه فاضلاب شهرستان میبد به گونه ای است که امروز شاهد آسیب های زیست محیطی بوده ایم و مطالبه جدی مردم است، بنابراین، انتظار می رود سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح و شستا نیز نسبت به تکمیل این پروژه که موجب آسیب و مزاحمت می شود اهتمام داشته باشند. مردم به ویژه اهالی شهید پرور به رعایت نکات احتیاطی تشویق شده اند.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم یادآور شد: از زحمات جدی وزیر نیرو، مدیر عامل آبفای کشور، استاندار و مدیر کل آبفای استان در اسرع وقت صمیمانه تشکر می کنم. در قرارداد آبرسانی به 266 روستای شهرستان تفت امکان پذیر است و منتظر همت والای این عزیزان در اسرع وقت و قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع) برای شروع این پروژه هستم. در ادامه امیدوارم با حمایت های مستمر وزیر نیرو و مدیر عامل آبفای کشور شاهد تکمیل پروژه آبرسانی شهرستان میبد در دهه فجر سال جاری باشیم.

میرمحمدی افزود: از وزیر نیرو می خواهم در قطع برق چاه های کشاورزی شهرستان های تفت و میبد به دلیل خشکسالی چندین ساله تجدید نظر کند و اجازه ندهد با قطع برق باغ های کشاورزی باقی مانده کشاورزان شهرستان ها خشک شود. تفت و میبد. .

وی گفت: جا دارد از وزیر راه و شهرسازی به دلیل واگذاری صدها هکتار زمین در شهرستان های میبد و تفت به خانه نشینان کشوری که اکثراً مستضعف هستند تشکر کنم. در حال حاضر برخی از دلالان اقدام به خرید زمین محرومان کرده و در نهایت آنها را از داشتن خانه محروم می کنند. از وزیر راه و شهرسازی تقاضا دارم دستور ویژه و تاکید بر روکش آسفالت راه های روستایی که هر روز شاهد تصادف هستیم از جمله راه های روستایی دهشیر – کهدویه، عبدالله – کردآباد، فیض آباد، سخوید، نیر و گاریزات را صادر کند. جاده ها، جاده روستای مزرعه کلانتری، پروژه شهید سلیمانی، جاده بفارویه، جاده میبد و ندوشان؛ عمل. امیدوارم با همت دولت و مسئولان و استاندار یزد از همراهی شما عزیزان برای شاهد تکمیل این پروژه ها در دو شهرستان تفت و میبد تشکر کنم.

نایب رئیس جمهور عضوکمیسیون بهداشت و درمان مجلس افزود: یکی از مشکلات اساسی شهرستان میبد در سال های اخیر بحث مالکیت مالکان شهرداری آیت الله حائری است در حالی که اکثر مالکان آنجا (که بسیاری از اعیان کشور هستند) سند یک صفحه ای دارند. دولت مالکیت آنها را بر این زمین ها به رسمیت نمی شناسد.

وی افزود: دولت باید با زمین خواران برخورد کند و اجازه ندهد این افراد پشت خرده مالکان پنهان شوند، اما این کار نباید به قیمت تضییع حقوق صدها خرده مالک که عموماً متعلق به اقشار مستضعف و متوسط ​​جامعه هستند انجام شود. . در این زمینه تدبیری بیندیشید تا هر چه زودتر این لایه استخوانی زخم مزمن را درمان کنید و البته مسببان چنین وضعیتی را محاکمه کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=30808

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.