افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
2

دولت باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از واردات محصولات اسرائیلی انجام دهد.

  • کد خبر : 149669
دولت باید اقدامات لازم را برای جلوگیری از واردات محصولات اسرائیلی انجام دهد.

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 آذرماه) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را گرامی می دارم. دستورات حضرت امام خمینی (ره) وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب این شورا ستاد […]

به گزارش بازار، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (دوشنبه 29 آذرماه) شورای اسلامی شهر در نطق پیش از دستور خود گفت: فرا رسیدن سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی را گرامی می دارم. دستورات حضرت امام خمینی (ره)

وی ادامه داد: به گفته رهبر معظم انقلاب این شورا ستاد فرهنگی کشور است و بر این اساس باید ساماندهی مستمر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برای مقابله با بحران فرهنگی را در دستور کار خود قرار دهد. روبرو شدن با دشمن

رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه ابتکار، خلاقیت، توجه به مردمی بودن امور مربوط به فرهنگ، دید باز و دقت در رصد اوضاع فرهنگی کشور باید همواره از اهداف این شورا باشد، افزود: موفقیت روزافزون. این نهاد ریشه دار انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

قالیباف افزود: همچنین شاهدیم که رژیم صهیونیستی با همکاری همه جانبه ایالات متحده آمریکا به عنوان حامی و شریک اصلی خود در تمامی جنایات به کشتار مردم بی گناه غزه و تخریب زیرساخت های حیاتی زندگی مردم ادامه می دهد. نیروی محرکه و عامل اصلی نسل کشی غزه حمایت نظامی، رسانه ای و دیپلماتیک آمریکا از رژیم صهیونیستی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه حوادث چند روز گذشته نشان داد که مردم غزه پیروز واقعی میدان هستند و هیچ اقدامی قادر به بازگرداندن شکست بزرگ و عزت از دست رفته رژیم صهیونیستی در حادثه 7 اکتبر نخواهد بود. بدنه مجلس ادامه می دهد: رژیم صهیونیستی امروز در افکار عمومی جهان منفورتر از گذشته است و تصور قدرت کاذب آن حتی در بین دوستانش از بین رفته است.

وی تصریح کرد: مسلمانان و آزادی خواهان جهان امیدوارند که دولت هایشان اجازه ندهند ساختارهای ناعادلانه ای مانند شورای امنیت با لجاجت ایالات متحده آمریکا به رژیم صهیونیستی اجازه ادامه نسل کشی را بدهند. به یاری خداوند همانطور که مقام معظم رهبری تاکید کردند مسئله فلسطین حل می شود و حاکمیت فلسطین در سراسر سرزمین فلسطین برقرار می شود.

قالیباف افزود: همچنین از وزارت امور خارجه می خواهم بر اساس قانون الزام دولت به حمایت همه جانبه از مردم فلسطین و قانون مقابله با اقدامات خصمانه، فهرست دارایی های مربوط به شرکت هایی که سهامداران اصلی آنها شرکت های اسرائیلی هستند را اعلام کند. رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت و بر اساس این قانون، دولت تدابیر لازم را برای جلوگیری از واردات این کالاها اتخاذ کرد. در این زمینه لازم است کمیسیون امنیت ملی نسبت به پیگیری اجرای این قوانین و دریافت گزارش های لازم از وزارت امور خارجه اقدام کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=149669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.