افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

دولت باید اصلاح بسترهای فساد را پیگیری و حل کند

  • کد خبر : 223972
دولت باید اصلاح بسترهای فساد را پیگیری و حل کند

اعضای سیزدهم اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری توصیه کردند دولت از شرایطی که مردم با رای اعتماد خود برای دولت ایجاد کرده اند نهایت استفاده را ببرد و موانع و مشکلات داخلی و خارجی را با جدیت پیگیری و رفع کند. کشور به خصوص اصلاح پلتفرم هایی که باعث فساد می شود. به گزارش ایسنا، […]

اعضای سیزدهم اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری توصیه کردند دولت از شرایطی که مردم با رای اعتماد خود برای دولت ایجاد کرده اند نهایت استفاده را ببرد و موانع و مشکلات داخلی و خارجی را با جدیت پیگیری و رفع کند. کشور به خصوص اصلاح پلتفرم هایی که باعث فساد می شود.

به گزارش ایسنا، در متن بیانیه پایانی سیزدهمین اجلاس رسمی مجلس خبرگان رهبری دوره پنجم آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم. مجلس خبرگان رهبری در آخرین اجلاس رسمی پنجمین دوره خود، با سپاس از خداوند متعال، برای مردم عزیز کشورمان که با وجود همه مشکلات و تبلیغات گسترده بیگانگان، با حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت مجاهدین در انتخابات 20 اسفند، صحنه ای که با همراهی با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی، چیزهای باشکوه دیگری را رقم زد و با تأکید بر سؤالات زیر:

در شرایطی که دشمنان جمهوری اسلامی تمام توان خود را برای ایجاد یأس و بازدارندگی مردم از حضور در انتخابات به کار گرفتند و در جنگ روانی سختی به مردم عزیزمان حمله کردند، این انتخابات موفق، سالم و امن خواهد بود. و مهم مشارکت ملت فهیم ایران بود. مجلس خبرگان رهبری ضمن ارج نهادن به حضور حماسی مردم هوشیار و آگاه این سرزمین مقدس که با بصیرت و فرصت بار دیگر صحنه های دیدنی از غیرت و فروتنی ایرانیان در عرصه انتخابات به جهان را به نمایش گذاشتند. ، اقدامات ضد مردمی دشمنان خبیث خارجی و برخی. جریان های سیاسی داخلی منفعل را به شدت محکوم می کند.

بار دیگر تاکید می شود که جمهوری اسلامی ایران در حدود نیم قرن حیات خود ثابت کرده است که الگوی کامل مردم سالاری دینی است. در واقع امروز نظام اسلامی ما با دو ویژگی اساسی تعریف می شود: «خاستگاه مردمی» و «تعهد اسلامی» که تداوم و استحکام آن به آن وابسته است. مجلس خبرگان رهبری ضمن تاکید بر حفظ و تقویت این ویژگی‌های بارز، نسبت به تضعیف یا تضعیف هر یک از «پشتیبانی‌های جمهوریت» و «محتوای اسلامی» نظام مقدس جمهوری اسلامی هشدار می‌دهد.

ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مردم در شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تاکید می شود که «تقوا و عدالت الهی» مبنای حقانیت مسئولان نظام اسلامی است و باید با رعایت تقوا این کار را انجام دهند. و عدالت را در زندگی فردی و اجتماعی خود به بهترین نحو برای مبارزه با تبعیض و امتیازات در عرصه سیاسی و اقتصادی که مصداق بارز «ظلم» است، به کار ببرید و همواره خداوند متعال را دیده بان آنان بدانید. عمل و گفتار و حفظ اعتماد مردم.

به دولت مردمی و خدمتگزار ضمن قدردانی از نیروهای سه گانه که برای رشد و اعتلای ایران اسلامی و پاسخگویی به مطالبات مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، به توکل بر خداوند و حفظ روحیه جهادی و مدیریت انقلابی و افزایش توانمندی ها توصیه می شود. روند خدمت رسانی که انصافاً از ابتدا تاکنون کارنامه موفقی را برای دولت سیزدهم به دست آورده است، از موقعیتی که مردم با رای اعتماد خود و با شدت و حدت برای دولتمردان ایجاد کرده اند، نهایت استفاده را کرده است. موانع و مشکلات داخلی و خارجی کشور در همه بخش ها به ویژه اشتغال. پیگیری و حل و فصل رشد تولید، بهره وری، مدیریت منابع و تامین نیازهای معیشتی و اقتصادی مردم و کاهش تلاش دولت. مداخله در اقتصاد و عمومیت بخشیدن به آن و ترمیم ساختارهای اداری به ویژه اصلاح پلتفرم هایی که باعث فساد می شود.

از مسئولین محترم تقاضا داریم در جهت تعمیق و گسترش فرهنگ و سبک زندگی اسلامی برای مبارزه با هنجارشکنی های فرهنگی و به ویژه با رعایت حجاب که مطالبه حق مؤمن و متدین و انقلابی است تلاش مضاعف نمایند. حفظ اصول، مبانی و اهداف نظام مقدس. مردم اسلام باید با جان و دل تلاش و فداکاری کنند و با توطئه های دشمنان برای انحراف اخلاقی به ویژه با ترویج فرهنگ منحط غرب به ویژه در حوزه عفاف و حجاب مقابله کنند.

حملات وحشیانه و مستمر رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی به مردم مظلوم غزه در پنج ماه اخیر یکی از وقیحانه ترین و کثیف ترین فجایع تاریخ بشریت است که با حمایت دیوانه وار آمریکا و انگلیس و … استفاده از حق وتو و سکوت مجامع بین المللی غربی با عدم فعالیت برخی از رهبران متعهد کشورهای عربی همراه بوده است. اما کشتار زنان و کودکان فلسطینی، کشتار چهره‌های جبهه مقاومت، تخریب گسترده خانه‌ها، بیمارستان‌ها و مدارس و صدها جنایت از این دست هرگز نمی‌تواند فریاد مقاومت را خاموش کند و این مردم مظلوم نشان دادند. افتخار آنها با عملیات هجوم الاقصی که دوران امنیت اشغالگر به پایان رسیده است و امروز ملت های آزاده جهان با رویکردی متفاوت از گذشته صدای فلسطینیان مظلوم و آزادیخواه را شنیده و به این امر پی برده اند. اینکه این ملت مظلوم اما مقتدر شکست نخورده است و به همین دلیل است که فریاد استکبار ستیزی و بیداری جهان امروز بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسد. در اینجا با توجه به اینکه از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان و عراق و به ویژه انصارالله یمن حمایت می کنیم که با کمترین امکانات به مقابله با جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن پرداخته و امنیت این رژیم جنایتکار را مختل کرده است. ما قدردانی و قدردانی خود را ابراز می کنیم. امیدواریم کشورهای اسلامی و دولت های عربی علاوه بر تحریم های همه جانبه علیه اسرائیل، اقدامات فوری و موثری برای شکستن محاصره غزه و آتش بس فوری و سپس بازسازی سریع آن انجام دهند.

مجلس خبرگان رهبری در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن عید نوروز، ماه پر خیر و برکت میهمان نوازی الهی و سالی نو را برای همه هموطنان عزیز آرزومند است و از آنان خواستار تعظیم در برابر این ماه شریف و پربرکت است. مبارک. رعایت شعائر دینی مثل همیشه دستگیری محرومان و کمک به نیازمندان برای آغاز سالی سرشار از شادی و معنویت.

اکنون که مجلس خبرگان رهبری اجلاس اختتامیه دوره پنجم را برگزار می کند، تاکید می کنیم که در این دوره با حضور بزرگواران در مسائل ملی و بین المللی، نگاه کلان راهبردی و برگزاری جلسات دوره ای و کمیسیون های فعال و تاثیرگذار هیئت رئیسه اتاق فکر و مرکز تحقیقات و نظارت علمی حکومت اسلامی به طور مستمر اعلام می دارد که به لطف خداوند رهبری فرزانه و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای با اقتدار، هوشمندی، درایت، تقوا، مدیریت استراتژیک و ارزشمند مسیر پیشرفت، عدالت و حرکت به سوی خودسازی، جامعه پذیری و تهذیب در مسیر نیکو حرکت کنید و خداوند را شاکر نعمت ولایت فقیه هستیم.

با سلام و درود از خداوند متعال به روح مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و همه شهدای راه حق و آزادی و مدافعان حرم و شهدای حادثه تروریستی کرمان شهید در مراسم سالگرد شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره شهدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و آرزوی اعتلای درجات امام راحل و طول عمر با برکت و سلامتی به رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مد ظله العالی» توفیق روزافزون و سربلندی روزافزون را مسئلت می نماییم و برای پیروزی اسلام و مسلمین به ویژه ملت بزرگوارمان، خداوند بزرگ و درود خداوند متعال مسئلت داریم. بندگان خدا »
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=223972

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.