افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
0

دولت استانداران را در لرستان رها می کند/ من نقشی در انتصاب استاندار نداشتم

  • کد خبر : 408509
دولت استانداران را در لرستان رها می کند/ من نقشی در انتصاب استاندار نداشتم

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه دوران گفتار درمانی در لرستان به پایان رسیده است، گفت: این استان نیازمند اقدام جهادی است و مشکلات این استان برطرف می شود. نه با گفتار درمانی حل می شود. وی با انتقاد از […]

به گزارش رکنا از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان با بیان اینکه دوران گفتار درمانی در لرستان به پایان رسیده است، گفت: این استان نیازمند اقدام جهادی است و مشکلات این استان برطرف می شود. نه با گفتار درمانی حل می شود.

وی با انتقاد از عدم پیشرفت متوازن در کشور تصریح کرد: برخی از استان ها مانند لرستان با وجود ظرفیت های طبیعی و انسانی که خداوند به آنها داده است مانند زمین مرغوب، آبشارها، جنگل ها، معادن و… توسعه نیافته اند. هیچ پیشرفتی وجود ندارد.

امام جمعه خرم آباد گفت: بودجه استانی برای جهش و پیشرفت کافی نیست و اعتبارات متمرکزی که در اختیار ساکنان مرکزی قرار می گیرد برای لرستان پیش نمی رود.

وی ادامه داد: مشکلات را با آمار و ارقام به وزارت کشور که یک وزارتخانه راهبردی است ارائه کردیم اما این وزارتخانه در دوره های مختلف لرستان از استانداران حمایت همه جانبه ای نکرد و مشکلات را حل نکرد.

نماینده ولی فقیه افزود: حمایت این نیست که استانداری را به لرستان بیاوریم و او را رها کنیم و از او حمایت نکنیم و اگر لرستان در این وضعیت بماند و پادگان صف 07، برج های دوقلو در 22 بهمن، فولاد، چرم و … صنعت چرم پارسیلون و اگر چهار باند و راه باز به این حالت بماند، قطعاً استانداری و فرمانداری در نزد مردم جایگاه خود را از دست خواهند داد.

امام جمعه خرم آباد افزود: لرستان 25 سال است که بین ردیف های اول تا سوم لیست بیکارترین استان های کشور قرار دارد و این باعث افتخار خانواده های این استان شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شباهت نام خانوادگی و اینکه من و استاندار هر دو از سادات هستیم، باید بگویم که ایشان هیچ نقشی در روی کار آمدن سید سعید شاهرخی به عنوان استاندار لرستان نداشتند، اما نشد. حمایت از او به هر نحوی برای پیشبرد امور استان این کار را نخواهد کرد.

امین پارسا/لرستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408509

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.