افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
4

دولت از زنان کارآفرین حمایت می کند

  • کد خبر : 25405
دولت از زنان کارآفرین حمایت می کند

به گزارش بازار، انسیه خزعلی روز سه شنبه در نشست مشترک شهرستان شهریار در امور زنان و خانواده اظهار داشت: یکی از اولویت های برنامه دولت ساماندهی مشاغل خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار، خانواده و اشتغال زایی و همراهی با برنامه هایی که انجام می شود ما از این نوع شرکت ها حمایت ویژه […]

به گزارش بازار، انسیه خزعلی روز سه شنبه در نشست مشترک شهرستان شهریار در امور زنان و خانواده اظهار داشت: یکی از اولویت های برنامه دولت ساماندهی مشاغل خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار، خانواده و اشتغال زایی و همراهی با برنامه هایی که انجام می شود ما از این نوع شرکت ها حمایت ویژه ای کرده ایم تا به رشد این خانواده ها کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که در حوزه کمک به زنان سرپرست خانوار مطرح است، تبصره 16 و 18 و اعطای اعتبارات مالی است که در سال جدید وعده داده شده است که در حوزه کارآفرینی حائز اهمیت خواهد بود و همچنین محل مناسبی برای کسب و کار خواهد بود.

خزعلی افزود: در بحث روستاها با وجود اینکه تعداد لیسانسه ها دو برابر شده است، اما از دهه 60 تسهیلات ویژه ای برای ازدواج زوجین در نظر گرفته شده و این افراد تحت پوشش قرار می گیرند.

این مسئول با اشاره به اهمیت سلامت زنان گفت: در مسائل بهداشتی و زیبایی زنان باید آموزش کافی دیده و به سلامت آنها توجه ویژه شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: شهرستان شهریار در زمینه اشتغال زایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با تشکیل صندوق تعاونی تحت عنوان زنان سرپرست خانوار می توان به آنان در پرداخت تسهیلات کمک کرد. و زنانی که ضامن ندارند دولت ضامن آنها خواهد بود.

وی ورزشکاران و مدال آوران این شهرستان را مایه افتخار کشور دانست و گفت: توانمندی بانوان در عرصه ورزش را باید خاص و منصفانه دید و در بحث قهرمانان نیز شهریار قهرمانان بزرگی در بین بانوان دارد. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=25405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.